Oferta stacji w Poznaniu została dostosowana do zmieniających się potrzeb klientów i opracowano ją na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród kierowców. Każda stacja jest indywidualnie badana pod kątem możliwości zastosowania poszczególnego formatu, a inwestycje dopasowane są do potrzeb rynkowych – zaznaczył Paweł Długoński - menadżer ds. sprzedaży detalicznej w Shell Polska.

Obiekt powiększono i wyposażono go w kącik kawowy, który może spełniać funkcję miejsca odpoczynku. Umieszczone zostały w nim specjalne stanowiska, w których kierowcy w komfortowy sposób mogą skontaktować się ze swoimi bliskimi, jak również skorzystać z laptopa czy tabletu.

Kierowcy mogą skorzystać z oferty świeżych kanapek i przekąsek Deli2go, napić się kawy z automatu Costa Express lub zamawianej przy kasie i podawanej w porcelanowych naczyniach. Z myślą o kierowcach ciężarówek przygotowano wartościowe posiłki lunchowe. W sklepie zaopatrzyć się można również w artykuły spożywcze.

Wprowadzone udogodnienia skierowane są do kierowców tirów, którzy będą mogli skorzystać z oferty środków smarnych i płynów eksploatacyjnych oraz artykułów, takich jak pasy transmisyjne czy linki celne. Na stacji umieszczono również zbiornik AdBlue, ułatwiający tankowanie samochodów ciężarowych.

Modernizacji poddano również myjnię. Budynek zyskał nowy wygląd a do oferty dodano nowy program „Perfect Shine”. W 2015 r. odnowiono 25% z wszystkich myjni na stacjach Shell. Kolejne remonty zaplanowano na najbliższy rok. Modernizacja stacji Shell jest częścią rozpoczętego w 2015 i kontynuowanego w 2016 roku projektu „Warta”, w ramach którego nowy wygląd zyskało już 15 obiektów w całej Polsce. Zaplanowano odnowienie toalet i zastosowanie oświetlenia LED na wszystkich stacjach Shell oraz zmianę dystrybutorów LPG na samoobsługowe

– powiedział Paweł Odrzywołek, Dyrektor Stacji Paliw Shell Polska.

Shell Polska Sp. z o.o. działa w Polsce od 1992 roku. Działalność firmy obejmuje biznes Retail - sieć stacji i sklepów Shell, łącznie ponad 400 obiektów w całym kraju oferujących pełną gamę usług od sprzedaży paliwa przez myjnie po punkty gastronomiczne i karty paliwowe euroShell, środki smarne a także program lojalnościowy - Shell ClubSmart.

Z początkiem 2013 roku na rozwijający się rynek lotniczy w Polsce wkroczył biznes Shell Aviation. Od 2013 r. Shell Energy Europe Ltd. działa jako jeden z pierwszych podmiotów zagranicznych na rynku hurtowego obrotu gazem. W Zabierzowie koło Krakowa od 2006 roku działa Shell Business Service Centre, które jest jednym z największych centrów operacji dla biznesu działających w Polsce i zarazem jednostką, która wyróżnia się w kraju pod względem zaawansowania wykonywanych zadań i kompetencji pracowników.

Kontakt dla mediów:

Agata Hinc

Manager ds. Relacji Zewnętrznych

Rzecznik Prasowy

Tel.: +48 (22) 570 01 91

Kom: + 48 780015037

e-mail: agata.hinc@shell.com

Anna Jankowska

Edelman Polska

Tel.: +48 (22) 576 35 55

Kom.: +48 607 035 394

e-mail: anna.jankowska@edelman.com