Paweł Odrzywołek

Nową ofertę na stacjach Shell przygotowaliśmy uważnie wsłuchując się w potrzeby kierowców i starając się jak najlepiej na nie odpowiedzieć. Modernizacja nie byłaby możliwa, gdyby nie sugestie, które klienci przekazywali nam za pośrednictwem specjalnej platformy on-line.

Shell jako jedyna firma w Polsce, konsekwentnie utrzymuje najszerszą ofertę paliwową, wzbogaconą o pomoc pracownika stacji na podjeździe. Ponadto stale ulepsza swoje stacje zwiększając efektywność obsługi oraz wprowadzając innowacyjne rozwiązania takie jak myjnie o najlepszej specyfikacji, bankomaty, a także ekrany LCD umożliwiające zamówienie przekąski z oferty deli2go już na podjeździe.

Paweł Długoński

W obecnych czasach niemożliwe jest stworzenie formatu uniwersalnego, który sprawdziłby się w każdej lokalizacji. Zdecydowaliśmy się więc działać w ramach czterech formatów stacji: kawiarni sklepu lokalnego, szybkiej obsługi, a także full formatu, łączącego rozwiązania z trzech wcześniejszych. Każdy z nich ma asortyment dopasowany specjalnie do miejsca, typu klienta, obrotu i potencjału danej stacji. Stworzyliśmy więc ofertę zarówno dla mieszkańców osiedli miejskich, jak i dla kierowców poruszających się na długich dystansach. 

Każdy z formatów ma elementy wspólne z pozostałymi. Jednym z nich jest nowy sposób prowadzenia klienta i zaproszenie go w głąb sklepu, aby jak najlepiej zapoznał się z ofertą. Do tego w innowacyjny sposób podeszliśmy do stworzenia stref zakupów z poszczególnymi kategoriami. W odpowiedni sposób wyeksponowaliśmy poszerzoną ofertę napojów oraz zdrową żywność dostępną na naszych stacjach.

Łukasz Kalisz

W naszej ofercie deli2go zawieramy wszystko, czego obecni klienci oczekują od gastronomii na stacji. Na pomysł zastosowania nowych rozwiązań wpadliśmy podczas rozmów z gośćmi naszych stacji. Zmiany przygotowaliśmy na podstawie informacji zwrotnych od klientów, dostępnych badań marketingowych na temat rynku HoReCa w Polsce oraz na bazie doświadczeń Shell na rynku. 

Zdajemy sobie sprawę, że część klientów odwiedza stacje paliw w biegu, aby zatankować, kupić przekąskę oraz kawę na wynos. Dla takich kierowców przygotowaliśmy strefę „grab and go”. Gościom, którzy woleliby zatrzymać się na chwilę i odpocząć w czasie długiej drogi lub odbyć spotkanie biznesowe, możemy zaproponować specjalnie wydzielone do tego miejsce, gdzie serwujemy świeżo przygotowywane przekąski oraz kawę w porcelanowych naczyniach.

Andrzej Nos

Tworząc nowe formaty stacji nie korzystaliśmy z rozwiązań zastosowanych za granicą. Zmiany przygotowaliśmy ściśle pod polski rynek. Zbadaliśmy misje zakupowe klientów odwiedzających stacje Shell i na ich podstawie określiliśmy nasze cele. Kierowcom zależy na szybkich zakupach, a produkty dostępne na stacjach powinny być liderami w swoich kategoriach. Coraz więcej Polaków chce mieć też dostęp do zdrowej żywności. Na stacjach w formacie sklepowym wprowadziliśmy więc m.in. świeże owoce i warzywa.

Wnioski, na podstawie których przeprowadziliśmy zmiany, oparliśmy na maksymalnej liczbie źródeł. Cały czas sprawdzamy, czy nowe propozycje produktów spotkały się z pozytywnym odbiorem. Dzięki temu budujemy nową, niespotykaną dotąd w skali Polski ofertę.

Więcej na stronie dla kierowców

10 porad na temat bezpieczeństwa

Don Palmer radzi, jak stać się lepszym kierowcą i być bezpieczniejszym na drodze.

Dbanie o pojazd

Kiedy twój samochód jest zadbany, odwdzięcza ci się płynną jazdą, a każda podróż jest czystą przyjemnością.