Krakowska stacja Shell została przebudowana według formatu kawiarnianego. Goście mają możliwość wyboru napoju zamawianego przy kasie, podanego w porcelanowym kubku lub kawy z automatu Costa Express. Dla tych, którzy na stacji chcą odpocząć lub odbyć spotkanie biznesowe stworzono specjalną przestrzeń z kanapami oraz stołami, w której można również skorzystać z bezprzewodowego internetu.

Funkcje stacji paliw zmieniają się przez cały czas. Klienci coraz częściej chcieliby zrobić tam codzienne zakupy czy zjeść posiłek. Na te oczekiwania odpowiedział Shell. Nowy format przewiduje lepsze zaopatrzenie sklepu, a także wprowadzenie oferty świeżego jedzenia, przygotowywanego na oczach klientów w stoisku Deli2go – powiedziała Agata Hinc, rzecznik prasowy Shell.

Krakowska stacja kusi zarówno szerokim wyborem kanapek, zapiekanek czy sałatek na miejscu, jak i gotowymi propozycjami „na wynos”. Dodatkowym udogodnieniem jest możliwość złożenia zamówienia już podczas tankowania paliwa na podjeździe. Stacja została wyposażona w specjalnie do tego celu stworzone - terminale dotykowe.

Shell nie rezygnuje z obecności obsługi na podjeździe. Tak jak do tej pory, pracownicy stacji będą służyć pomocą klientom tankującym paliwo, a także dbać o bezpieczeństwo i kierować ruchem. Nowością jest jednak dostępność w dystrybutorach wszystkich pięciu rodzajów oferowanego przez Shell paliwa, również tego premium. Obiekt w Krakowie zyskał także nowoczesną myjnię, bankomat oraz obsługiwany przez firmę InPost paczkomat i pralniomat.

Modernizacja stacji Shell oraz dobór asortymentu sklepu i oferty stoiska restauracyjnego zostały opracowane na podstawie specjalnych badań preferencji i nastrojów przeprowadzonych wśród klientów oraz współpracowników Shell. Twórcy nowych formatów korzystali z opinii przekazywanych bezpośrednio od klientów oraz za pomocą specjalnej platformy.

Modernizacja stacji Shell oraz dobór asortymentu sklepu i oferty stoiska restauracyjnego zostały opracowane na podstawie specjalnych badań preferencji i nastrojów przeprowadzonych wśród klientów oraz współpracowników Shell. Twórcy nowych formatów korzystali z opinii przekazywanych bezpośrednio od klientów oraz za pomocą specjalnej platformy.

Proces modernizacji wybranych stacji Shell potrwa do końca przyszłego roku. Decyzja o przeformatowaniu 400 obiektów jeszcze nie zapadła. Jeśli nowe formaty się sprawdzą, to na pewno powstaną kolejne – zapewniła Agata Hinc. Firma Shell zapowiedziała także, że w ciągu najbliższych 9 miesięcy planuje modernizację toalet oraz wprowadzenie oświetlenia LED na wszystkich swoich stacjach.

Shell Polska Sp. z o.o. działa w Polsce od 1992 roku. Działalność firmy obejmuje biznes Retail - sieć stacji i sklepów Shell, łącznie ponad 400 obiektów w całym kraju oferujących pełną gamę usług od sprzedaży paliwa przez myjnie po punkty gastronomiczne i karty paliwowe euroShell, środki smarne a także program lojalnościowy - Shell ClubSmart.

Z początkiem 2013 roku na rozwijający się rynek lotniczy w Polsce wkroczył biznes Shell Aviation. Od 2013 r. Shell Energy Europe Ltd. działa jako jeden z pierwszych podmiotów zagranicznych na rynku hurtowego obrotu gazem. W Zabierzowie koło Krakowa od 2006 roku działa Shell Business Service Centre, które jest jednym z największych centrów operacji dla biznesu działających w Polsce i zarazem jednostką, która wyróżnia się w kraju pod względem zaawansowania wykonywanych zadań i kompetencji pracowników.

Kontakt dla mediów:

Agata Hinc

Manager ds. Relacji Zewnętrznych 

Rzecznik Prasowy

Tel.: +48 (22) 570 01 91

Kom: + 48 780015037

e-mail: agata.hinc@shell.com

Anna Jankowska

Edelman Polska

Tel.: +48 (22) 576 35 55

Kom.: +48 607 035 394

e-mail: anna.jankowska@edelman.com