Prezentacja produktu Shell Helix Ultra Professional AG 5W-30
  • Zaprojektowany, aby spełniać bardzo wysokie wymagania dla określonych silników wysokoobciążonych, w tym General Motors, oraz silników wymagających olejów spełniających normy API SN lub ACEA C3
  • Opracowany na bazie wieloletniej współpracy technologicznej i badań nad środkami smarnymi prowadzonych przez Shell i General Motors
  • Pomyślnie przeszedł wiele testów eksploatacyjnych, które potwierdziły, że spełnia wymagania dla oleju silnikowego według GM Dexos 2
CECHY SZCZEGÓLNE KORZYŚCI
Niska zawartość chloru Łatwiejsza, mniej szkodliwa dla środowiska utylizacja
Szczególna kontrola napowietrzania Zoptymalizowana kontrola układu hydraulicznego
Mniejsza zawartość siarki Ochrona katalizatora
Specjalnie wyselekcjonowane syntetyczne oleje bazowe; niższe straty spowodowane parowaniem Zmniejszają lotność oleju, ograniczając jego zużycie
i konieczność uzupełniania
Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell Zapewnia doskonałą ochronę silnika, nieprzerwanie
zapobiegając gromadzeniu się osadów na jego
powierzchniach
Długotrwała odporność na utlenianie Wysoki poziom przeciwutleniaczy zapewnia doskonałą ochronę przed utlenianiem
Niska lepkość, szybki przepływ oleju i niski
współczynnik tarcia
Większa oszczędność paliwa i łatwiejszy rozruch zimnego silnika
Duża odporność na ścinanie Pozwala utrzymywać lepkość i właściwości oleju na
stałym poziomie przez cały okres eksploatacji, również pomiędzy wymianami

Specyfikacje: API SN, ACEA C3, GM Dexos 2 (GB2B0611014)

TESTY WŁASNE FIRMY GENERAL MOTORS

  • Przeszedł pozytywnie test zużycia mechanizmu rozrządu GM RNT GMPTE-T DUR021 oceniając zużycie krzywek i popychaczy
  • Przeszedł pozytywnie test napowietrzania GM GMPTE-T MEC024
  • Przeszedł pozytywnie test GM dla olejów przeznaczonych dla silników benzynowych (OP-1) GMPTE-T DUR020 badający podwyższanie lepkości oraz podwyższania wartości liczby kwasowej i liczby zasadowej
  • Zaliczył pozytywnie test oleju w silniku Diesla GMPTE-T DURO19 oceniający zużycie elementów silnika, konsumpcję oleju, wzrost lepkości pompowalności w niskich temperaturach