Prezentacja produktu Shell Rimula R6 M

smary

Doskonała ochrona przed korozją, odkładaniem szlamu i zużyciem

Bez względu na temperaturę, tryb pracy czy zapylenie środowiska musisz mieć pewność, że olej ochroni silnik twojego samochodu w każdych warunkach.

Energetyczna ochrona silników wysokoprężnych dzięki olejom Shell Rimula przeznaczonym do pracy w ciężkich warunkach:

  1. Kontrola kwasowości – przetestowane dodatki pomagają chronić przed korozją spowodowaną kwasami powstającymi podczas spalania paliwa.
  2. Kontrola zanieczyszczeń – wyższy poziom czystości bezpośrednio przekłada się na wydajność i bezawaryjną pracę podzespołów.
  3. Kontrola zużycia – separacja ruchomych części silnika zapewnia jego długotrwałą bezawaryjną pracę.

Shell Rimula R6 M

Shell Rimula R6 M – obniżenie kosztów serwisowania spowodowanych usterkami związanymi z korozją, zanieczyszczeniami, szlamem i zużyciem

Dla menedżerów dowodzących flotą pojazdów, którzy chcą obniżyć koszty serwisowania, najlepszym rozwiązaniem jest olej Shell Rimula R6 M – jeden olej dla wielu różnych typów silników i pojazdów w tym dla silników zgodnych z normami Euro 2, 3 i niektórych silników spełniających nomę Euro 4. Stosowanie tego oleju również zapewnia obniżenie zużycia paliwa (w porównaniu ze standardowymi olejami SAE 15W-40).

Moc ochronna

Shell Rimula R6 M zapewnia doskonałą ochronę przed korozją, odkładaniem szlamu i zużyciem oraz jego cykle wymiany są dłuższe dlatego został on zatwierdzony przez wiodących producentów silników.

Wydajne dodatki

Zastosowanie syntetycznej bazy olejowej oraz specjalistycznej technologii stosowania dodatków może zapewnić zwiększenie wydajności najważniejszych składników wchodzących w skład całej gamy dodatków.

Dzięki tym rozwiązaniom zaawansowana formuła oleju Shell Rimula R6 M jest wykorzystywana w silniku jeszcze bardziej wydajnie. W symulacjach laboratoryjnych zaobserwowano nawet trzydziestoprocentowy wzrost skuteczności ochrony przed utlenianiem i znacznie sprawniejsze usuwanie sadzy, co zapobiega jej osadzaniu się.

Czy stosować olej Shell Rimula R6 M?

Shell Rimula R6 M to olej przeznaczony do zastosowań drogowych, szczególnie zalecany dla firm transportowych posiadających samochody z nowoczesnymi, niskoemisyjnymi silnikami Mercedes-Benz czy MAN.

Olej Shell Rimula R6 M spełnia (lub nawet przekracza) wymagania jakościowe innych europejskich producentów samochodów takich jak Volvo, Renault, DAF, Scania i Iveco oraz Cummins, Mack i wielu producentów japońskich. Nie zaleca się stosowania oleju w silnikach Caterpillar.

W celu zapewnienia wysokiej wydajności i ochrony najnowszych silników niskoemisyjnych (zwłaszcza jednostek wyposażonych w filtr cząstek stałych) zaleca się stosowanie zaawansowanych olejów niskoemisyjnych Shell Rimula R6 LM lub LME. 

Dane techniczne

Klasa lepkości SAE: 10W-40

API: CF; ACEA: E7, E4; Cummins: CES 20072; Deutz: DQC IV-05; Mack: EO-M+; MAN: M3277;

dopuszczenie MB: 228.5; MTU: Kategoria 3; samochody ciężarowe Renault: RXD; Scania: LDF-2; Volvo: VDS-3.

Powyższe specyfikacje produktów mogą się zmieniać, a produkty mogą być niedostępne w sprzedaży w Wielkiej Brytanii. W celu uzyskania fachowej rekomendacji dla danego pojazdu wykorzystaj nasze darmowe narzędzie do wyszukiwania i doboru oleju Shell LubeMatch .