Jump menu

Main content |  back to top

Wiadomości i informacje prasowe

Zostań mistrzem ekonomicznej jazdy z Shell!

Startuje kampania Shell FuelSave ‘Cel – Milion’, która ma pomóc milionowi zmotoryzowanych na całym świecie nauczyć się oszczędzać paliwo.
Target One Million - Cel Milion!

Warszawa, 14 listopada 2012r. - Ponad połowa polskich kierowców deklaruje, że świadomie podejmuje działania na rzecz ograniczenia kosztów paliwa. Niemal co drugi stara się w tym celu ograniczyć korzystanie z samochodu – wynika z badań przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Shell Polska. By wesprzeć kierowców, w listopadzie Shell uruchamia program „Cel – Milion”, kampanię edukacyjną Shell FuelSave, która ma pomóc milionowi kierowców na całym świecie poznać tajniki oszczędzania paliwa.

Edukacja poprzez zabawę
W trakcie kampanii, każdy kierowca będzie mógł dowiedzieć się jak uzyskać realne oszczędności dzięki wiedzy zdobytej w wirtualnej rzeczywistości. Od 14 listopada na swojej stronie internetowej Shell zaprezentuje serię interaktywnych, mini-gier pomagających kierowcom zdobyć umiejętności, których potrzebują by móc jeździć ekonomicznie i ograniczyć koszty tankowania.

Mini-gry to zabawny i szybki sposób by podzielić się z kierowcami podstawowymi informacjami

z zakresu ekonomicznej jazdy. Pierwsza z nich - Wyzwanie Shell FuelSave będzie dostępna na stronie www.shell.pl/celmilion. Gra stanowić będzie atrakcję zarówno dla wszystkich, którzy chcą zmierzyć się nie tylko z wirtualnym wyzwaniem, ale również z rzeczywistymi przeciwnikami by stać się „najlepszym spośród miliona”. Zwycięscy kierowcy będą mogli cieszyć się zarówno ze zdobytej wiedzy jak i ufundowanych przez Shell nagród – iPada, iPhona, iPoda Nano i 30 iPodów Shuffle. Pięć kolejnych gier ukaże się w najbliższych miesiącach. Osiągniętymi wynikami możemy podzielić się z przyjaciółmi

i z całym światem poprzez media społecznościowe.

Cel – Milion stanowi kolejny krok w nieustających wysiłkach Shell mających na celu zapewnienie zaawansowanych i bardziej efektywnych produktów, takich jak Shell FuelSave 95 i Shell FuelSave Diesel. Poprzez nową kampanię Shell pragnie promować mądrzejsze wykorzystanie energii wśród kierowców na całym świecie. Wcześniejsze inicjatywy edukacyjne, w temacie oszczędności paliwa, obejmowały nagradzanie najbardziej ekonomicznych kierowców, biorących udział w konkursie „World’s Smartest FuelSavers” w 2010 roku oraz ustanowienie rekordu Guinnessa na największą na świecie lekcję oszczędności paliwa podczas Światowego Dnia Shell FuelSave, w październiku 2011 roku.

„Programy takie jak Cel – Milion są niezwykle ważne dla wykazania, że korzystając z tych paliw oraz dokonując kilku prostych zmian w nawykach jazdy, już dziś każdy może oszczędzać.” – mówi Anna Kruszko, członek zarządu Shell Polska.

O paliwach Shell FuelSave

Shell FuelSave 95 i Shell FuelSave Diesel dostępne są na stacjach bez dodatkowych kosztów. Od ponad 100 lat, naukowcy Shell wykorzystując swoją pasję i wiedzę, tworzyli jedne z najbardziej innowacyjnych paliw na świecie. Shell FuelSave to zaawansowane technologicznie paliwa standardowe, zawierają bardziej wydajną formułę zaprojektowaną, by zwiększać efektywność spalania już od pierwszego tankowania.

Royal Dutch Shell

Royal Dutch Shell jest  globalną grupą energetyczno - paliwową, której siedziba główna mieści się w Hadze, ale akcje grupy obecne są na giełdach w Londynie, Amsterdamie i Nowym Jorku. Firmy Shella działają w ponad 100 krajach, a ich działalność obejmuje wydobycie ropy i gazu ziemnego; produkcję i sprzedaż upłynnionego gazu naturalnego oraz technologię upłynniania gazu; wytwarzanie, sprzedaż i transport produktów paliwowych oraz chemicznych; oraz projekty dotyczące odnawialnych źródeł energii, łącznie z energią wiatrową i słoneczną. W celu uzyskania dodatkowych informacji, prosimy odwiedzić stronę www.shell.com

Kontakt dla mediów:

Marek Gawroński                              Karolina Jamiołkowska

Rzecznik Prasowy Shell Polska           Edelman Polska

Tel.: +48 (22) 570 01 70                   Tel.: +48 (22) 576 35 55

                                                       Kom.: +48 607 035 394

e-mail: marek.gawronski@shell.com   e-mail: karolina.jamiolkowska@edelman.com

Więcej informacji o Shell: www.shell.pl