Przejdź do głównej treści
DHL POP na stacjach Shell - 350 punktów w całej Polsce

Odbieraj i nadawaj przesyłki na Stacjach Shell!

Robisz zakupy online? Nie trać czasu na czekanie na kuriera w domu czy pracy. Już teraz zamawiaj wygodnie do punktu obsługi przesyłek Szybka Paczka GLS, DPD Pickup, DHL POP lub FedEx na stacjach Shell w całej Polsce. Znajdź odpowiadającą Ci lokalizację by nadawać i odbierać przesyłki po drodze!

DHL POP na stacjach Shell - odbieraj i nadawaj paczki 7 dni w tygodniu

Odbieraj przesyłki na stacjach Shell w Punkcie Szybkiej Paczki GLS, DHL POP, DPD Pickup i FedEx

U nas odbieranie przesyłek jest wygodniejsze, niż myślisz:

  • punkty odbioru czynne 7 dni w tygodniu
  • możliwość odbioru przez całą dobę
  • ponad 350 punktów w całej Polsce
  • większość przesyłek dociera na wybraną stację już następnego dnia
  • dogodny dojazd do punktu odbioru
  • możliwość odbioru przez całą dobę

Jak odebrać przesyłkę ze stacji Shell?

Kupując w sklepie internetowym, wybierz punkt odbioru przesyłek Shell w wybranej lokalizacji.

Po wysłaniu paczki przez nadawcę otrzymasz SMS z numerem przesyłki.

Gdy paczka dotrze do punktu otrzymasz wiadomość SMS wraz z czterocyfrowym kodem PIN

By odebrać przesyłkę podaj kasjerowi numer przesyłki i kod PIN

Jak wysłać przesyłkę ze stacji Shell?

Wystarczy kilka chwil, by nadać paczkę na wybranej stacji Shell:

Aby wysłać paczkę wejdź na stronę www.nadaj.dpd.com.pl (DPD) lub na www.PaczKING.pl

 (DHL).

Uzupełnij dane w formularzu, na mapie wybierz stację Shell jako punkt nadawczy i opłać paczkę.

Wydrukuj etykietę i naklej ją na przesyłkę lub napisz na paczce numer przesyłki.

Zawieź paczkę na wybraną stację Shell i przekaż ją kasjerowi

Jak wysłać przesyłkę GLS ze stacji Shell?

Przygotuj paczkę do wysyłki oraz przyklej na paczkę etykietę zwrotną ShopReturnService*

Zawieź paczkę na wybraną stację Shell i podejdź do kasy. Przekaż paczkę kasjerowi.

*etykietę zwrotną otrzymasz bezpośrednio od nadawcy GLS lub znajdziesz ją wcześniej w zamówionej paczce.

Jak wysłać przesyłkę FedEx ze stacji Shell?

Przygotuj paczkę do wysyłki oraz przyklej na niej etykietę FedEx*

Na wybranej stacji Shell przekaż paczkę kasjerowi i odbierz potwierdzenie nadania

*etykietę FedEx możesz utworzyć w systemach autoryzacji wysyłki FedEx, a w przypadku przesyłki zwrotnej, etykietę zwrotną otrzymasz od nadawcy przesyłki

Kto realizuje nasze usługi?

DHL

Dostawą do punktów nadania i odbioru przesyłek na stacjach Shell zajmuje się m.in. firma kurierska DHL. Wysoka jakość świadczonych usług kurierskich sprawia, że większość przesyłek dociera na wybraną stację już następnego dnia!

DPD

DPD na stacjach Shell to łatwe i szybkie nadania przesyłek oraz wygodna dostawa i zwroty zakupów dokonanych w e-sklepach.

GLS

GLS umożliwia szybkie i sprawne dostarczanie paczek.

Odbieraj swoje paczki na wybranej stacji - zazwyczaj już następnego dnia.

Skorzystaj także z usługi ShopReturnServie, by wygodnie zwrócić swoje zakupy ze sklepów internetowych.

FedEx NOWY KURIER

Globalna sieć FedEx oferuje dostawę na następny dzień w 220 krajach i terytoriach na całym świecie. Odbieraj i wysyłaj swoje przesyłki FedEx szybko i wygodnie na wybranych stacjach Shell.

Znajdź punkt Shell

Znajdź punkt Shell

Znajdź punkt Shell, w którym możesz odebrać i nadawać paczki

Lista punktów Shell (PDF)

Na których stacjach Shell mogę odebrać przesyłkę?

Odpowiedź: Usługa dostępna jest niemal na wszystkich stacjach paliw Shell. Wybór konkretnej stacji będzie możliwy podczas dokonywania zakupów przez Internet poprzez mapę lub wyświetloną listę stacji.

Co z ubezpieczeniem przesyłki?

Odpowiedź: Wartość ubezpieczenia określona jest w regulaminach usług poszczególnych operatorów kurierskich.

Ile czasu mam na odbiór przesyłki DHL ze stacji?

Odpowiedź: Na odbiór przesyłki DHL masz 7 dni. W wyjątkowych sytuacjach jest możliwość przedłużenia tego czasu. W takim przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt z Pointpack (pomoc@pointpack.pl). Po okresie 7 dni przesyłka zostanie odesłana do adresata.

Ile czau mam na odbiór przesyłki DPD za stacji?

Odpowiedź: Na odbiór przesyłki DPD masz 3 dni robocze. Jeśli nie odbierzesz w tym czasie swojej paczki, po upływie 3 dni przesyłka zostanie odesłana do adresata.

Ile czasu mam na odbiór przesyłki GLS ze stacji?

Odpowiedź: Na odbiór przesyłki GLS masz 7 dni. Jeśli nie odbierzesz w tym czasie swojej paczki, po upływie 7 dni przesyłka zostanie odesłana do nadawcy.

Ile czasu mam na odbiór przesyłki FedEx ze stacji?

Odpowiedź: Na odbiór przesyłki FedEx masz 4 dni robocze. Jeśli nie odbierzesz w tym czasie swojej paczki, po upływie 4 dni przesyłka zostanie odesłana do nadawcy.

Jak nadać zwrot do sklepu internetowego z pomocą GLS w kilku prostych krokach?

Nadaj zwrot do sklepu internetowego z pomocą GLS w kilku prostych krokach:

  • Przygotuj paczkę do wysyłki.
  • Gotową etykietę zwrotną naklej na paczkę w widocznym miejscu (pamiętaj, żeby usunąć poprzednią etykietę).
  • Etykietę otrzymasz od nadawcy, pod warunkiem że korzysta z usług ShopReturnService umożliwiającej zwroty zakupionych towarów.
  • Zawieź paczkę na wybraną stację Shell i podejdź do kasy.
  • Na swojej poczcie e-mail znajdziesz potwierdzenie nadania zwrotu. To wszystko!

Czy każdy może odebrać przesyłkę ze stacji?

Odpowiedź: Przesyłkę może odebrać każda osoba, która wprowadzi na terminalu prawidłowy kod odbioru przesłany w wiadomość SMS lub mailowo.

Jakie są ograniczenia gabarytowe dla przesyłek, które mogę nadać na stacjach paliw Shell?

Odpowiedź: Maksymalne gabaryty zdefiniowane są w regulaminach poszczególnych operatorów logistycznych. Dane na dzień: 14.11.2019 r.:

KURIER : MAKSYMALNA WIELKOŚĆ DŁ/SZ/G : MAKSYMALNA WAGA

DHL : DŁ 60 cm x SZ 60 cm x G 80 cm: 25 kg

DPD : Dł. 175 cm, przy czym suma długości, szerokości i wysokości nie może przekroczyć 300 cm : 31,5 kg

GLS : DŁ 60 x SZ 60 x G 80 cm : 20 kg

FedEx: DŁ 50 cm x SZ 40 cm x G 30 CM : 20 kg

Z kim mogę się skontaktować w przypadku problemów z odbiorem przesyłki?

Odpowiedź: W takim przypadku prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Pointpack pod numerem: 22 1 855 854 lub pomoc@pointpack.pl.

W jakich godzinach czynna jest infolinia Biura Obsługi Klienta Pointpack?

Odpowiedź:

Infolinia jest czynna:

Poniedziałek – Piątek: 8:00 - 20:00
Sobota: 8:00 - 16:00