Shell Helix Ultra 0W-40

W pełni syntetyczny olej silnikowy – najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników
- Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem – żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej
- Niska lepkość i niski współczynnik tarcia zapewniają oszczędności paliwa sięgające nawet 1,9%
- Doskonała ochrona przed zużyciem i korozją
- Ułatwia zimny rozruch
- Do silników benzynowych, wysokoprężnych i z instalacją LPG; może być także stosowany w silnikach napędzanych biodieselem oraz mieszankami benzyny i etanolu
| CECHY SZCZEGÓLNE |
KORZYŚCI |
|---|---|
| Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell |
Pomaga chronić silniki wysokoobciążone przed osadami obniżającymi moc i wydajność |
| Doskonała ochrona przed zużyciem i korozją1 |
Przedłuża czas eksploatacji silnika poprzez ochronę powierzchni przed zużyciem i neutralizowanie korozyjnych kwasów powstałych w czasie spalania |
| Wysoka odporność na pogarszanie się jakości oleju |
Pomaga chronić silnik pomiędzy wymianami oleju |
| Niska lepkość i niski współczynnik tarcia |
Poprawa wydajności paliwowej nawet o 1,9%2 |
| Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem2 |
Żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej3 |
| Aktywne oczyszczanie |
Pomaga usunąć szlam pozostawiony przez oleje niższej jakości4 |
| Niski stopień odparowania5 | Niskie zużycie oleju i zmniejsza konieczność dolewek między wymianami |
| Wyjątkowa wydajność w niskich temperaturach |
Łatwiejszy rozruch w niskich temperaturach, szybszy przepływ oleju dla szybszego rozgrzania silnika6 |
| Zatwierdzony przez producentów samochodów |
Zatwierdzony do użytku przez wielu producentów pojazdów z silnikami wysokoobciążonymi |
| Możliwość stosowania z różnymi paliwami |
Może być stosowany w silnikach benzynowych, wysokoprężnych i z instalacją LPG, odpowiedni również dla silników na biodiesel i mieszankami benzyny z etanolem |
Specyfikacje i dopuszczenia: ACEA A3/B3, A3/B4; API SN PLUS; MB 229.5; MB 226.5; VW 502.00/505.00; RN 0700, RN 0710
1W porównaniu ze specyfikacją API SN i w oparciu o testy silnikowe według Sequence IVA i Sequence VIII przeprowadzone w niezależnym laboratorium
2W oparciu o wyniki oszczędności paliwa ACEA M 111 w porównaniu z olejem referencyjnym dla branży
3W oparciu o wyniki testu według Sequence VG pod kątem szlamu z wykorzystaniem 0W-40
4W oparciu o test czyszczenia silników wysoce zanieczyszczonych szlamem
5W oparciu o test lotności NOACK i zalecenia producenta sprzętu
6W porównaniu z olejami o wyższej lepkości
Powyższe specyfikacje produktów mogą się zmieniać, a produkty mogą być niedostępne w sprzedaży w Polsce. W celu uzyskania fachowej rekomendacji dobierz olej do silnika określonego pojazdu z aplikacją Shell Lubematch.