Prezentacja produktu Shell Helix Ultra 0W-40

smary

W pełni syntetyczny olej silnikowy – najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników

  • Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem – żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej
  • Niska lepkość i niski współczynnik tarcia zapewniają oszczędności paliwa sięgające nawet 1,9%
  • Doskonała ochrona przed zużyciem i korozją
  • Ułatwia zimny rozruch
  • Do silników benzynowych, wysokoprężnych i z instalacją LPG; może być także stosowany w silnikach napędzanych biodieselem oraz mieszankami benzyny i etanolu
CECHY SZCZEGÓLNE KORZYŚCI
Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell Pomaga chronić silniki wysokoobciążone przed osadami obniżającymi moc i wydajność
Doskonała ochrona przed zużyciem i korozją1 Przedłuża czas eksploatacji silnika poprzez ochronę
powierzchni przed zużyciem i neutralizowanie
korozyjnych kwasów powstałych w czasie spalania
Wysoka odporność na pogarszanie się jakości oleju Pomaga chronić silnik pomiędzy wymianami oleju
Niska lepkość i niski współczynnik tarcia Poprawa wydajności paliwowej nawet o 1,9%2
Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem2 Żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika
w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej3
Aktywne oczyszczanie Pomaga usunąć szlam pozostawiony przez oleje
niższej jakości4
Niski stopień odparowania5 Niskie zużycie oleju i zmniejsza konieczność dolewek
między wymianami
Wyjątkowa wydajność w niskich temperaturach Łatwiejszy rozruch w niskich temperaturach, szybszy
przepływ oleju dla szybszego rozgrzania silnika6
Zatwierdzony przez producentów samochodów Zatwierdzony do użytku przez wielu producentów
pojazdów z silnikami wysokoobciążonymi
Możliwość stosowania z różnymi paliwami Może być stosowany w silnikach benzynowych,
wysokoprężnych i z instalacją LPG, odpowiedni
również dla silników na biodiesel i mieszankami
benzyny z etanolem

Specyfikacje i dopuszczenia: ACEA A3/B3, A3/B4; API SN PLUS; MB 229.5; MB 226.5; VW 502.00/505.00; RN 0700, RN 0710

 

1W porównaniu ze specyfikacją API SN i w oparciu o testy silnikowe według Sequence IVA i Sequence VIII przeprowadzone w niezależnym laboratorium

2W oparciu o wyniki oszczędności paliwa ACEA M 111 w porównaniu z olejem referencyjnym dla branży

3W oparciu o wyniki testu według Sequence VG pod kątem szlamu z wykorzystaniem 0W-40

4W oparciu o test czyszczenia silników wysoce zanieczyszczonych szlamem

5W oparciu o test lotności NOACK i zalecenia producenta sprzętu

6W porównaniu z olejami o wyższej lepkości

Powyższe specyfikacje produktów mogą się zmieniać, a produkty mogą być niedostępne w sprzedaży w Polsce. W celu uzyskania fachowej rekomendacji dobierz olej do silnika określonego pojazdu z aplikacją Shell Lubematch