Przejdź do głównej treści
Klienci
Biznes
O Shell
Shell ClubSmart
Karta paliwowa
Oferta dla firm transportowych
Floty osobowe i dostawcze
Oleje i smary
Kontakt
Strona główna
Biznes
Karta paliwowa
Usługi cyfrowe i bezpieczeństwo
Zatankuj i jedź! Shell SmartPay dla klientów biznesowych
Shell SmartPay – najczęściej zadawane pytania
Shell SmartPay – najczęściej zadawane pytania
Powrót do strony Shell Smart Pay
Skontaktuj się z nami
Klienci biznesowi
Co to jest Shell SmartPay dla klientów biznesowych?
Do kogo skierowana jest usługa Shell SmartPay dla klientów biznesowych?
Czego potrzebuję, aby korzystać z Shell SmartPay dla klientów biznesowych?
W jaki sposób uruchomić kierowcom usługę Shell SmartPay dla klientów biznesowych?
Zakaz telefonów komórkowych na stacji i usługa Shell SmartPay – jak do siebie pasują?
Czy można połączyć kartę ClubSmart z Shell SmartPay?
Z kim mam się skontaktować, jeśli mam pytanie?
Czy muszę informować obsługę stacji, że korzystam z Shell SmartPay?
Czy płacenie za pomocą Shell SmartPay jest bezpieczne?
Gdzie mogę zapłacić za pomocą Shell SmartPay?
Gdzie mogę znaleźć Shell SmartPay w aplikacji Shell ClubSmart?
Jak długo moje rachunki za paliwo są przechowywane w aplikacji?
Dlaczego muszę zezwolić na wykrywanie mojej lokalizacji?
Skąd mam wiedzieć, czy stacja oferuje Shell SmartPay?
Dlaczego aplikacja Shell pokazuje mi dwie stacje A i B w momencie rozpoczęcia transakcji w usłudze Shell SmartPay?
Co powinienem zrobić, jeśli wprowadziłem zły numer dystrybutora?
Czy muszę zostawić telefon w samochodzie?
Czy istnieją limity maksymalnych ilości paliwa podczas jednego tankowania?
Czy Shell SmartPay działa również w nocy?
Czy aplikacja Shell może poinformować Cię, kiedy stacja Shell jest „offline” albo Shell SmartPay nie jest tam dostępny?
Czy pompa wyłącza się sama po osiągnięciu maksymalnej pojemności zbiornika, czy klient musi uważać i robić to sam?
Nie otrzymałem potwierdzenia transakcji Shell SmartPay. Jak mogę uzyskać potwierdzenie jej dokonania?
Zarezerwowałem pompę i otrzymałem potwierdzenie, że mogę zatankować. Teraz bateria mojej komórki jest wyczerpana. Czy mogę rozpocząć tankowanie, czy muszę zapłacić w sklepie?
Moja rezerwacja dystrybutora została odrzucona. Jak mogę teraz zatankować?
Chcę zarezerwować pompę, ale ciągle otrzymuję komunikat o błędzie.
Jestem na stacji benzynowej Shell, ale nie mam do wyboru stacji, co mogę zrobić?
page_URL
page_title
Pola oznaczone * są obowiązkowe
Imię i nazwisko *
Telefon kontaktowy *
Adres e-mail *
NIP *
NIP powinien zawierać 10 cyfr.Nie używaj myślników
Jakie samochody są we flocie Państwa firmy? (wybierz wszystkie pasujące): *
samochody osobowe
samochody dostawcze
samochody ciężarowe pow. 12 ton
autokary, autobusy, busy
Do ilu krajów jeździ flota samochodowa w Państwa firmie? (w tym Polska) *
do 1 lub 2
do 3 lub więcej
Czy zamierza Pan/i korzystać z zagranicznych opłat drogowych dla pojazdów powyżej 3,5t? *
Tak
Nie
Średnie miesięczne tankowania całej floty: *
PONIŻEJ 3,5 tys. litrów / PONIŻEJ 15 tys. złotych.
POWYŻEJ 3,5 tys. litrów / POWYŻEJ 15 tys. złotych.
Informacje dodatkowe
Zgoda na przetwarzenie danych osobowych *
Wyrażam zgodę Shell Polska sp. z o.o. oraz FleetCor Poland sp. z o.o. na przetwarzanie danych osobowych podanych przeze mnie w celu przedstawienia mi propozycji korzystania z karty Shell Card. Informacje na temat przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronach: https://www.shell.pl/privacy/b2b-notice.html; https://fleetcor.pl/- FleetCor Poland sp. z o.o.*
Zgoda na kontakt drogą telefoniczną *
Wyrażam zgodę Shell Polska sp. z o.o. i FleetCor Poland sp. z o.o. na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną na podany przeze mnie adres e-mail zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną*
Zgoda na kontakt drogą mailową *
Wyrażam zgodę Shell Polska sp. z o.o. i FleetCor Poland sp. z o.o. na wykorzystywanie podanego przez mnie numeru telefonu dla celów marketingu bezpośredniego zgodnie z art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.*
Liczba i rodzaj pojazdów (prosimy wybrać minimum jedną opcję i wpisać ilość pojazdów):
Do 7,5 tony
w ilości:
lub/oraz
Powyżej 7,5 tony
Ochrona danych osobowych
Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych podanych w niniejszym formularzu w celu uzyskania ofert handlowych przesyłanych przez Shell Polska zaznacz to pole.
WYŚLIJ
This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy
and
Terms of Service
apply.