Przejdź do głównej treści
Zatankuj i jedź! Shell SmartPay dla klientów biznesowych

Zatankuj i jedź! Shell SmartPay dla klientów biznesowych

W drodze do klienta, czy na kolejne spotkanie biznesowe – w codziennym życiu zawodowym kierowcy czas to pieniądz. Dzięki Shell SmartPay dla klientów biznesowych Twoi kierowcy mogą zaoszczędzić cenny czas podczas tankowania, wygodnie obsługując transakcję z samochodu za pomocą urządzenia mobilnego.

Dowiedz się więcej

Co zyskujesz dzięki Shell SmartPay dla klientów biznesowych?

Oszczędność czasu

Omijaj kolejki - tankownie staje się szybsze! Transakcje dokonywane są za pomocą urządzenia mobilnego, bez konieczności opuszczania pojazdu i okazywania karty Shell Card.

Bezpieczeństwo

Zatankuj z Shell Card bez konieczności wchodzenia do sklepu. Dzięki mobilnym transakcjom z Shell SmartPay zachowasz dystans społeczny i łatwiej zadbasz o bezpieczeństwo.

Wygoda

Nie musisz nosić ze sobą plastikowej karty, a wszystkie transakcje będą widoczne na fakturze oraz na koncie Shell Fleet Hub. Skontaktuj się z naszym BOK, by sprawnie przejść przez proces aktywacyjny.

Dodatkowe korzyści

Usługa Shell SmartPay jest zintegrowana z aplikacją Shell ClubSmart, w której umieściliśmy przydatne funkcjonalności, takie jak wyszukiwanie stacji Shell znajdujących się w Twoim sąsiedztwie.

Jak włączyć usługę Shell SmartPay dla klientów biznesowych

Wypróbuj Shell SmartPay już teraz

By móc w pełni korzystać z możliwości Shell SmartPay, należy pobrać aplikację Shell ClubSmart na swoje urządzenie mobilne (np. smartfon), a następnie postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami oraz tymi znajdującymi się poniżej.

Jak działa Shell SmartPay dla klientów biznesowych?

Jak działa Shell SmartPay dla klientów biznesowych?

Transkrypcja

Title:Jak działa Shell SmartPay dla klientów biznesowych?

Duration: {3:14} minutes

Description: 
Jak działa Shell SmartPay dla klientów biznesowych?

Jak działa Shell SmartPay dla klientów biznesowych? Transcript

[Background music plays]

Brightly, energizing

[Text displays]

00:01
Usługa mobilna Shell SmartPay
DLA KLIENTÓW KARTY PALIWOWEJ SHELL CARD I POSIADACZY APLIKACJI SHELL CLUBSMART

00:04
KONFIGURACJA APLIKACJI

00:06
Dla klientów karty paliwowej Shell Card wprowadziliśmy nową usługę Shell SmartPay. Można dzięki niej kupować paliwo na stacjach Shell już przy dystrybutorze, bez konieczności wchodzenia do sklepu. Konfiguracja aplikacji Shell ClubSmart jest bardzo intuicyjna i szybka. Możesz ją pobrać za darmo ze swojego sklepu z aplikacjami. W trakcie procesu rejestracji wymagane jest wprowadzenie kilku danych osobowych, aby założyć nowe konto. Podczas rejestracji w aplikacji masz możliwość dodania numeru swojej plastikowej karty lojalnościowej Shell ClubSmart lub otrzymania nowej cyfrowej karty lojalnościowej.

00:36
Po dokonaniu rejestracji, automatycznie wysyłana jest wiadomość e-mail w celu potwierdzenia adresu, a na ekranie głównym aplikacji pojawia się informacja o ilości posiadanych punktów. Adres e-mail potwierdź na tym samym urządzeniu mobilnym, na którym instalujesz aplikację.

01:00
USTAWIENIA TRANSAKCJI

01:03
W prosty sposób możesz dodać do aplikacji również swoją plastikową kartę paliwową Shell Card. Wniosek o dodanie karty paliwowej jest zatwierdzany przez kierownika floty Twojej firmy w Shell Fleet Hub.

01:13
REJESTRACJA KIEROWCY JEST ZATWIERDZANA PRZEZ KIEROWNIKA FLOTY W SHELL FLEET HUB

01:20
USŁUGA MOBILNA SHELL SMARTPAY

01:22
Kiedy jesteś w drodze, korzystanie z aplikacji jest naprawdę proste – geolokalizacja umożliwia szybkie odnalezienie najbliższej stacji. Można uzyskać wskazówki dojazdu do dowolnej stacji i sprawdzić, jakie paliwo jest tam dostępne. Po zaparkowaniu na stanowisku do tankowania, wystarczy wpisać numer dystrybutora, aktualny przebieg pojazdu oraz potwierdzić dane na ekranie aplikacji. Nie musisz wchodzić do sklepu na stacji. Transakcja jest szybka i wygodna.

01:42
KORZYSTANIE Z APLIKACJI JEST MOŻLIWE TYLKO NA POSTOJU

01:55
USŁUGĄ MOBILNĄ SHELL SMARTPAY MOŻNA AKTUALNIE ZAKUPIĆ PALIWA:

  • SHELL V-POWER
  • SHELL FUELSAVE
  • SHELL AUTOGAS LPG
  • SHELL LNG
  • SHELL ADBLUE Z DYSTRYBUTORA

01:55
Usługa mobilną można aktualnie zapłacić za paliwa Shell V-Power, Shell FuelSave, LPG, LNG i AdBlue.

02:08
PRACOWNIK STACJI WIDZI W SYSTEMIE KASOWYM KAŻDĄ TRANSAKCJĘ PRZY UŻYCIU SHELL SMARTPAY

02:08
Przy każdej transakcji Shell SmartPay pracownik stacji widzi w systemie kasowym, że użyłeś usługi mobilnej Shell SmartPay do tankowania paliwa ze wskazanego dystrybutora.

02:18
Po zakończonym tankowaniu, otrzymasz podsumowanie transakcji wraz z jej szczegółami. Informacja wyświetla się aplikacji po każdym tankowaniu oraz jest wysyłana na adres email użytkownika.

02:30
KONTAKT I WSPARCIE

02:21:
Chat w aplikacji:
PROFIL > POMOC > CZAT

Dział Shell ClubSmart: 800 080 014

Dział Shell Card:
800 080 015
+48 22 306 56 85 (z zagranicy)

02:21
Wybierając numer 800 080 014 (w menu głosowym: 2) połączysz się z działem Shell ClubSmart.
Jeżeli pojawia się problem z aplikacją możesz uzyskać pomoc również w czacie aplikacji.

Jeżeli pojawia się problem z kartą paliwową Shell Card powinieneś skontaktować się z Biurem obsługi klienta pod numerami telefonów: 800 080 015 lub +48 22 306 56 85 (z zagranicy).

Jak włączyć usługę Shell SmartPay dla klientów biznesowych?

  1. Skontaktuj się z przedstawicielem handlowym Shell lub naszym Biurem Obsługi Klienta w celu podpisania aneksu do umowy Shell Card.
  2. Po dokonaniu formalności na profilu kierownika floty w Shell Fleet Hub pojawi się nowa funkcjonalność – zakładka „Mobilne płatności”.
  3. Kierowca korzystający z karty Shell Card pobiera, a następnie uruchamia na swoim urządzeniu mobilnym aplikację Shell ClubSmart.
  4. Kierowca dodaje kartę Shell Card do aplikacji, dzięki czemu wniosek o włączenie usługi Shell SmartPay zostaje automatycznie przesłany do kierownika floty, który następnie dokonuje jego akceptacji na portalu Shell Fleet Hub.
  5. Od tego momentu możesz korzystać z Shell SmartPay (usługa aktywna jest na prawie 400 wybranych stacjach Shell, ich listę możesz pobrać tutaj)
Jak włączyć usługę Shell SmartPay dla klientów biznesowych
Jak włączyć usługę Shell SmartPay dla klientów biznesowych
Jak włączyć usługę Shell SmartPay dla klientów biznesowych
Jak włączyć usługę Shell SmartPay dla klientów biznesowych
Jak włączyć usługę Shell SmartPay dla klientów biznesowych
Jak włączyć usługę Shell SmartPay dla klientów biznesowych

Używaj Shell SmartPay na stacjach Shell

  1. Otwórz aplikację Shell w zaciszu swojego samochodu i kliknij „Shell SmartPay”. Aplikacja automatycznie rozpoznaje, na której stacji benzynowej się znajdujesz (uwaga: wykrywanie lokalizacji GPS musi być aktywne!).
  2. Następnie zainicjuj płatność mobilną Shell SmartPay z głównego ekranu aplikacji.
  3. Wybierz numer dystrybutora, uzupełnij wymagane dane i potwierdź transakcję.
  4. Po wyświetleniu gotowości wybranego dystrybutora, rozpocznij tankowanie w ciągu 2 minut.
  5. Podsumowanie transakcji wyświetli się w aplikacji na Twoim urządzeniu mobilnym po tankowaniu.
  6. Potwierdzenie jest przesłane na adres e-mail podany przy rejestracji w aplikacji Shell ClubSmart.
  7. Lista transakcji w aplikacji pokazuje zrealizowane transakcje mobilne za paliwo.
Na jakich stacjach można płacić za pomocą Shell SmartPay dla klientów biznesowych?

Na jakich stacjach można płacić za pomocą Shell SmartPay dla klientów biznesowych?

Dowiedz się, gdzie możesz użyć Shell SmartPay i płacić wygodnie prze dystrybutorze.

Pobierz PDF z wykazem stacji (PDF)
SmartPay cross-border acceptance

Shell SmartPay w Europie

Usługa Shell SmartPay dostępna jest dla polskich klientów Shell Card podróżujących i kupujących paliwo na terenie Europy.

Korzystać z mobilnych transakcji można na stacjach Shell w następujących krajach:

  • Austria
  • Belgia
  • Czechy
  • Francja
  • Holandia
  • Luksemburg
  • Niemcy
  • Słowacja
  • Wielka Brytania

W każdym z wymienionych krajów dotychczasowa aplikacja Shell SmartPay zadziała tak jak w Polsce. Wystarczy przyjechać na najbliższą stację Shell obsługującą transakcje mobilne Shell SmartPay, wybrać dystrybutor, zatankować paliwo i dalej cieszyć się podróżą (bez konieczności okazywania plastikowej karty Shell pracownikowi stacji). Transakcja dokonana za pomocą urządzenia mobilnego pojawi się na zbiorczej fakturze od Shell.

Co to jest Shell SmartPay dla klientów biznesowych?

Dzięki usłudze Shell SmartPay możesz dokonywać transakcji zakupu paliwa bezpośrednio przy dystrybutorze bez konieczności udawania się do sklepu.

Do kogo skierowana jest usługa Shell SmartPay dla klientów biznesowych?

Usługa ta skierowana jest do Klientów, którzy w ramach prowadzonego biznesu zarządzają flotą pojazdów. Jeśli korzystasz już z karty Shell Card i jesteś zainteresowany Shell SmartPay dla klientów biznesowych, nasze Biuro Obsługi Klienta Shell Card chętnie Ci doradzi.

Jeśli nie masz jeszcze karty Shell Card, możesz poprosić o ofertę przez formularz, a nasz przedstawiciel handlowy skontaktuje się z Tobą.

Czego potrzebuję, aby korzystać z Shell SmartPay dla klientów biznesowych?

Kierowcy potrzebują urządzenia mobilnego, np. smartfona z aktualnym systemem operacyjnym (iOS: wersja 9 lub nowsza, Android: wersja 5 lub nowsza), a także aplikacji Shell ClubSmart, w której muszą zarejestrować się przy użyciu prawidłowego adresu e-mail. Język w aplikacji musi być ustawiony na "Polska-polski", a strefa czasowa w telefonie musi być ustawiona na "automatyczny" lub "Warszawa". Ponadto Kierowcy potrzebują stabilnego połączenia internetowego dla Shell SmartPay.

Dodatkowo kierowcy potrzebują aktywnej karty Shell Card, którą dodadzą w metodach płatności w usłudze Shell SmartPay. Rejestracja kierowcy w Shell SmartPay powinna nastąpić przed pierwszym użyciem Shell SmartPay na stacji benzynowej.

Aby firma mogła skorzystać z usługi Shell SmartPay wymagane jest najpierw podpisanie aneksu do umowy Shell Card. Po podpisaniu aneksu uruchomimy na koncie klienta usługę Shell SmartPay. Menedżer floty potrzebuje dostępu do portalu internetowego Shell Fleet Hub, aby zaakceptować wniosek kierowcy o dodanie karty Shell Card w usłudze Shell SmartPay dla klientów biznesowych.

W jaki sposób uruchomić kierowcom usługę Shell SmartPay dla klientów biznesowych

Twój kierowca powinien uprzednio pobrać aplikację Shell ClubSmart na swoje urządzenie mobilne, a następnie wysłać wniosek o zatwierdzenie korzystania z jego karty Shell Card w usłudze Shell SmartPay. Aby zatwierdzić wniosek o włączenie usługi Shell SmartPay przesłany przez kierowcę, kierownik floty powinien posłużyć się portalem Shell Fleet Hub. Klient korzystający z Shell Card automatycznie otrzymuje do niego dostęp.

Obszar "Karty" w menu głównym przeniesie Cię do odpowiedniej funkcji. Po wybraniu zakładki "Płatności mobilne" w górnym menu, przejdziesz do przeglądu wniosków Shell SmartPay. W tym miejscu możesz wybrać i zatwierdzić jeden lub więcej wniosków przesłanych przez Twoich kierowców.

Jeśli nie masz jeszcze karty Shell Card, możesz poprosić o ofertę tutaj. Gdy tylko otrzymamy Twoją aplikację, skontaktuje się z Tobą doradca klienta Shell Card.

Pytania?

Jak otrzymać kartę Shell Card

Krok 1

Wypełnij formularz po prawej stronie

Krok 2

Przedstawiciel Shell skontaktuje się z Tobą, by lepiej poznać potrzeby Twojej firmy

Krok 3

Otrzymasz dopasowaną i niezobowiązującą ofertę Shell Card skrojoną na miarę Twoich potrzeb

MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE