Thierry i Nicolas

Thierry i Nicolas
Thierry Neuville po raz pierwszy znalazł się w centrum uwagi w światowych rajdach po tym, jak w 2008 roku odniósł pierwsze w karierze zwycięstwo w RACB Rally Content, belgijskich zawodach mających na celu wyłonienie najlepszego młodego kierowcy rajdowego. Jego kariera była z sukcesami kontynuowana, jako że w 2010 roku odniósł pierwsze zwycięstwo w swoim debiutanckim sezonie w juniorskich Rajdowych Mistrzostwach Świata.
Thierry, którego przeznaczeniem było wzięcie udziału w największych zawodach, w 2012 roku został wybrany na kierowcę Mistrzostw Świata FIA. W 2014 roku dołączył do zespołu Hyundai Shell World Rally, dla którego był to debiutancki sezon, zdobywając dla zespołu w tym samym roku pierwsze zwycięstwo w Rajdzie Niemiec oraz wyprzedzając kolegę z zespołu, Daniego Sordo. Wraz ze swoim pilotem, Nicolasem Gilsoulem, Thierry po raz trzeci z rzędu oraz czwarty w historii zajął w 2018 roku drugie miejsce w Rajdowych Mistrzostwach Świata.
Nicolas Gilsoul zaczął od rywalizacji w regionalnych wyścigach samochodowych w 2000 roku i od tamtego czasu zakochany jest w świecie rajdów. W 2004 roku zadebiutował na arenie międzynarodowej, po czym w 2007 roku wystartował w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Obecnie Belg pełni w zespole Hyundai Motorsport funkcję pilota Thierry’ego Neuville’a, piastując to stanowisko od 2011 roku.
Nicolas pomógł zapewnić zespołowi Hyundai Motorsport pierwsze w historii zwycięstwo w Rajdowych Mistrzostwach Świata w 2014 roku w Rajdzie Niemiec. U boku Neuville’a zajął również drugie miejsce w Rajdowych Mistrzostwach Świata w 2018 roku.
Dani i Carlos

Dani i Carlos
Pierwsze doświadczenia w sportach motorowych Dani zdobywał na dwóch kółkach, ścigając się w zawodach motocrossowych, gdy miał zaledwie 12 lat. Po krótkim eksperymencie na motocyklach, Dani Sordo zdecydował się zamienić dwa kółka na cztery i wylądował w ekscytującym świecie rajdów samochodowych. Dani, urodzony w Torrelavegga w Hiszpanii, po raz pierwszy wystartował w Rajdowych Mistrzostwach Świata w 2003 roku w Rajdzie Katalonii. Jego pierwsze zwycięstwo przyszło 10 lat później podczas Rajdu Niemiec, jeszcze zanim dołączył do zespołu Hyundai Motorsport. Jego pilotem jest inny Hiszpan – Carlos del Barrio.
Dani jest obecnie uznawany za jednego z bardziej doświadczonych i stałych bywalców na torze rajdowym. Wziął udział w ponad 150 rajdach, stając na podium łącznie 40 razy w swojej dotychczasowej karierze.
Carlos del Barrio ma w rajdach duże doświadczenie, gdyż po raz pierwszy pojawił się w tym sporcie w roku 1987, ale to w 1994 postawił swoje pierwsze kroki w WRC. Po licznych sukcesach Carlos połączył w 2004 roku swoje siły z młodym rodakiem Danim Sordo.
Po przerwie partnerzy znów usiedli obok siebie w samochodzie, aby w 2011 roku wziąć udział w dłuższym programie WRC, który zaowocował trzykrotnym podium oraz zwycięstwem w Rajdzie Niemiec w 2013 roku. W 2019 roku duet po raz czwarty połączył siły celem wzięcia udziału w wybranych zawodach WRC.
Sebastien i Daniel

Sebastien i Daniel
Jeden z najbardziej utytułowanych kierowców w historii WRC, Sébastien Loeb, zdobył w swojej znakomitej karierze dziewięć tytułów mistrza świata rajdów samochodowych. Loeb, trenujący w młodości gimnastykę, w połowie lat dziewięćdziesiątych skierował swoje zainteresowania ku sportowi motorowemu i zdominował go. Pierwsze zwycięstwo w WRC odniósł w 2002 roku w Niemczech, a w 2004 roku zapoczątkował niezwykłą serię tytułów mistrzowskich. W 2013 roku Loeb wycofał się z WRC, ale sensacyjnie powrócił w roku 2018. Legendarny kierowca dołączył do zespołu Hyundai Motorsport w 2019 roku, aby wziąć udział w kampanii obejmującej sześć rajdów.
Dzięki 79 zwycięstwom u boku Sébastiena Loeba, Daniel Elena jest najbardziej utytułowanym pilotem w historii WRC. Daniel został pilotem rajdowym w 1997 roku i szybko nawiązał współpracę z Sébastienem. Razem wcześnie osiągnęli sukces i szybko awansowali do klasy WRC. Rok 2002 zapoczątkował jeden z najbardziej udanych okresów w historii tego sportu. Zapewnili sobie oni wtedy pierwsze zwycięstwo w Niemczech, a w następnym roku zaledwie jeden punkt dzielił ich od zdobycia tytułu. W 2004 roku rozpoczęła się niesamowita passa dziewięciu kolejnych tytułów. Daniel powrócił do WRC w 2019 roku, aby wraz z Sébastienem wziąć udział w sześciu zawodach, startując w barwach Hyundai Motorsport.
Andreas i Anders

Andreas i Anders
Po pełnym sukcesów dzieciństwie, podczas którego Andreas Mikkelsen startował w zawodach narciarskich, w wieku 16 lat po doznaniu kontuzji przeniósł się on do świata rajdów. Norweg został najmłodszym kierowcą, który zdobył punkt w Mistrzostwach WRC, mając zaledwie 17 lat, i nie ustawał w robieniu imponującego wrażenia, zdobywając tytuły w Intercontinental Rally Challenge zarówno w 2011, jak i 2012 roku.
Awans do WRC przyniósł Andreasowi jego pierwsze zwycięstwo w mistrzostwach podczas Rajdu Katalonii w 2015 roku. Dołączył do zespołu Hyundai Motorsport na trzy imprezy w 2017 roku oraz na cały sezon w 2018 roku, który dał mu szóste miejsce w mistrzostwach.
Anders Jæger-Synnevaag został pilotem rajdowym relatywnie późno, rozpoczynając swoją karierę w Rajdowych Mistrzostwach Norwegii w 2014 roku. Szybko jednak udowodnił swoje umiejętności i wkrótce wziął udział w juniorskich zawodach WRC i Rajdowych Mistrzostwach Europy. Dołączył do swojego wieloletniego przyjaciela Andreasa, zajmując miejsce w samochodzie WRC w 2016 roku, co natychmiast zaowocowało sukcesem. Po wzięciu udziału w trzech ostatnich zawodach sezonu 2017 z Hyundai Motorsport, Anders partnerował Andreasowi w pełnej kampanii WRC w 2018 roku, zajmując szóste miejsce w mistrzostwach.