Płyny do chłodnic premium 774C (typ G11)

Wysokiej jakości płyny do chłodnic Premium 774 C (typ G11) na bazie glikolu monoetylowego. Przeznaczone do wszystkich rodzajów chłodnic. W pełni mieszalne z innymi płynami do chłodnic na bazie glikolu monoetylenowego (MEG). Nie zawiera azotanów, amin ani fosforanów (NAP free) i zapewnia długi okres użytkowania. Zapobiega przegrzewaniu, zamarzaniu, korozji oraz osadzaniu się osadów w systemie chłodzenia. Spełniają i znacznie przekraczają wymogi większości międzynarodowych norm i standardów.

Spełniają normy i standardy większości producentów samochodów oraz wymogi norm: PN-C40007, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, BS 6580, AFNOR NFR 15-601, FVV Heft R443, JASO M325, JIS K2234, KSM 2142, BT-PS-606 A, DCSEA 615/C, E/L-1415b, FS 6850-0951, FSD 8704, NATO S-759, SAE J1034, Empa oraz są zatwierdzone przez Behr PN-AR.00247, BMW GS 94000, Cummins 85T8-2, Daimler MB 325,0 & 325.2, Chrysler MS-7170, Fiat-Lancia 9,55523, Iveco Standard 18-1830, Ford ESD-M97B49-A for service only, Volvo Cars 128 6083/002, Opel/Vauxhall (GM) GME L1301, Saab (GM) 6901599, Saturn (GM), JIC-501, Lada TTM VAZ 1.97.717-97, MAN 324 NF, MTU MTL 5048, Perkins, Porsche TL 774C=G11, Volvo Construction & Volvo Trucks 128 6083/002, Audi/Seat/Skoda /VW TL 774-C = G11.

Korzyści wynikające ze stosowania płynu do chłodnic premium Shell:

  • wysokie właściwości wymiany ciepła,
  • wysoka ochrona przed korozją,
  • stabilność w wysokich/niskich temperaturach,
  • kompatybilność z twardą wodą,
  • kompatybilność z elastomerami, polimerami, gumami,
  • niska zdolność wytwarzania piany,
  • minimalizacja zjawiska kawitacji w systemie,
  • można stosować w silnikach typu HD/heavy duty.

Dostępne opakowania: koncentrat 1 l, 4 l gotowy 1 l, 4 l

Płyny do chłodnic premium longlife 774 D-F (typ G12, G12+)

Wysokiej jakości płyny do chłodnic Premium Longlife o wydłużonym okresie eksploatacji 774 D-F (typ G12 i G12+). Przeznaczone do wszystkich rodzajów chłodnic. W pełni mieszalne z innymi płynami do chłodnic na bazie glikolu monoetylenowego (MEG). Nie zawiera krzemianów i zapewnia wydłużony okres stosowania. Zawiera biodegradowalne inhibitory organiczne. Zapobiega przegrzewaniu, zamarzaniu, korozji oraz osadzaniu się osadów w systemu chłodzenia.

Spełniają normy i standardy większości producentów samochodów oraz wymogi norm: PN-C40007, BR 637, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, BS 6580, NFR 15-601, FVV Heft R443; JASO M325, JIS K2234, KSM 2142, BT-PS-606 A, DCSEA 615/C, E/L-1415b, FSD 8704, NATO S-759, Önorm V5123, SAE J1034, uNE 26-361-88/1 oraz są zatwierdzone przez ADE; Aston Martin; Behr PN°-AR.00247; CAT MAK A4.05.09.01; Claas; Cummins IS u N14; MB 325.3; Deuitz: MWM 0199-99-2091/8, 0199-99-1115/6; Ford WSS-M97B44-D/E; GM: Chevrolet, Opel/Saab/Vauxhall GM 6277M (+B040 1065), Opel GMW3420, Saturn, Vauxhall GME L1301; Hitachi; Isuzu; Jenbacher TA1000-0201; John Deere JDMH5; Karosa; Kobelco; Komatsu 07.892 (2009); Liebherr MD1-36-130; MAN: 324 SNF, B&W AG D36 5600, B&W A/S, Semt Pielstick; Mazda MEZ MN 121 D; Rover; Mitsubishi MHI; MTU MTL 5048; DAF 74002; Leyland Trucks DW03245403; Renault-Nissan RNUR 41-01-001/-S D; Suzuki Santana; Tata Motors: CMR 8229, Land Rover; WSS-M97B44-D; Thermo King; Ulstein Bergen 2.13.01; Volvo AB: Mack 014 GS 17009; Volvo Construction and Trucks 128 6083/002; Renault Trucks 41-01-001/-S D; VW: Audi/Skoda/Seat/ VW TL-774 F=G12+, TL-774 D=G12, Skoda 61-0-0257; Wärtsilä: 32-9011, SACM Diesel DLP799861; Waukesha; Yanmar.

Korzyści wynikające ze stosowania płynu do chłodnic Premium Shell:

  • znacznie wydłużona trwałość eksploatacyjna,
  • wysokie właściwości wymiany ciepła,
  • wysoka ochrona przed korozją,
  • stabilność w wysokich/niskich temperaturach,
  • kompatybilność z twardą wodą,
  • kompatybilność z elastomerami, polimerami, gumami,
  • niska zdolność wytwarzania piany,
  • minimalizacja zjawiska kawitacji w systemie

Dostępne opakowania: koncentrat 1L, 4L; gotowy 1L, 4L

Płyn hamulcowy DOT 4 ESL

Wysokiej jakości, zaawansowany technologicznie płyn hamulcowy DOT4 ESL (o obniżonej lepkości). Zapewnia wydłużony czas eksploatacji i bardzo dobre własności niskotemperaturowe, szczególnie wymagane w układach z ABS oraz elektroniczną kontrolą trakcji. Spełnia i znacznie przekracza międzynarodowe normy SAEJ1703, SAEJ1704, FMVSS 116, ISO 4925 oraz PN-C-40005. Minimalna temperatura wrzenia płynu zawodnionego = 170°C / 338°F.

Dostępne opakowania: 0,5 l

Płyn hamulcowy DOT 5.1

Wysokiej jakości, zaawansowany technologicznie płyn hamulcowy DOT 5.1. Zalecany do stosowania w hydraulicznych układach hamulcowych i sprzęgłowych samochodów wyposażonych w układy z ABS i elektronicznymi systemami bezpieczeństwa: stabilizacji toru jazdy (ESP), kontroli trakcji (TCS), ASR, EBD, BAS oraz układów zaprojektowanych do użytkowania płynów syntetycznych. Idealny dla pojazdów generujących wysoką temperaturę płynu: dysponujących dużymi mocami, pracujących w ekstremalnych warunkach eksploatacji oraz samochodach sportowych. Spełniają i znacznie przekraczają międzynarodowe normy SAEJ1703, SAEJ1704, FMVSS 116, ISO 4925 oraz PN-C-40005. Minimalna temperatura wrzenia 260°C. Minimalna temperatura wrzenia płynu zawodnionego 180°C.

Dostępne opakowania: 0,5 l

więcej w produkty premium do twojego pojazdu

Preparaty do czyszczenia karoserii

Kompleksowe czyszczenie i zabezpieczenie karoserii jest czasochłonne, jednak zadbany lakier to wizytówka auta. Poznaj preparaty Shell do czyszczenia i konserwacji karoserii.

AdBlue

AdBlue® jest nieszkodliwą cieczą rozpuszczalą w wodzie, przeznaczoną do neutralizowania spalin. Dostępny na stacjach Shell dedykowanych dla transportu ciężkiego.

Może zainteresuje cię także

Oleje silnikowe i środki smarne

Poznaj oleje i środki smarne Shell dla samochodów, motocykli i innych pojazdów. Zobacz, jak siedemdziesięcioletnia historia innowacyjności przekłada się na to, że Shell jest światowym liderem wśród dostawców środków smarnych.

Inspiracje do jazdy

Dołącz do nas i poznaj najbardziej niezwykłe i emocjonujące trasy na naszej planecie.

Paliwa Shell

Dowiedz się więcej o naszych nowych paliwach Shell.