
W pełni syntetyczny olej silnikowy wyprodukopwany w technologii Shell PurePlus – najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników
- Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem – żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej
- Ułatwia zimny rozruch
- Doskonała ochrona przed zużyciem i korozją
- Niska lepkość i niski współczynnik tarcia zapewniają oszczędność paliwa do 1,4%1
- Do silników benzynowych, wysokoprężnych (bez DPF) oraz z instalacją LPG; może być także stosowany w silnikach napędzanych biodieslem oraz mieszankami benzyny i etanolu
CECHY SZCZEGÓLNE | KORZYŚCI |
---|---|
Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell | Pomaga chronić silniki wysokoobciążone przed osadami obniżającymi moc i wydajność |
Doskonała ochrona przed zużyciem i korozją2 | Przedłuża czas eksploatacji silnika przez ochronę powierzchni przed zużyciem i neutralizowanie korozyjnych kwasów powstałych w czasie spalania |
Wyjątkowa wydajność w niskich temperaturach | Szybszy przepływ oleju dla szybszego rozgrzewania się silnika |
Niska odparowalność oleju3 | Niskie zużycie oleju i zmniejszona konieczność dolewek między wymianami |
Zatwierdzony przez producentów samochodów | Zatwierdzony do użytku przez wielu producentów pojazdów z silnikami wysokoobciążonymi |
Znakomita odporność na degradację oleju4 | Pomaga utrzymać ochronę w całym okresie między wymianami |
Możliwość stosowania z różnymi paliwami | Może być stosowany w silnikach benzynowych, wysokoprężnych i z instalacją LPG, odpowiedni również do silników na biodiesel oraz mieszanki beznyny z etanolem |
Specyfikacje i dopuszczenia: ACEA A3/B3, A3/B4; API SL, API SN- spełnia wymagania testów silnikowych; BMW LL-01, MB 229.5; MB 226.5; VW 502.00/505.00; RN 0700; RN 0710
1W oparciu o wyniki testu oszczędności paliwa ACEA M 111 w porównaniu z olejem referencyjnym dla branży
2 W porównaniu ze specyfikacją API SN i w oparciu o testy silnikowe według Sequence IVA i Sequence VIII przeprowadzone w niezależny laboratorium,
3 W porównaniu z olejami o wyższej lepkości
4 W porównaniu ze specyfikacją API SN i w oparciu o testy utleniania i osadów według Sequence IIIG przeprowadzone w niezależnym laboratorium
Powyższe specyfikacje produktów mogą się zmieniać, a produkty mogą być niedostępne w sprzedaży w Polsce. W celu uzyskania fachowej rekomendacji dobierz olej do silnika określonego pojazdu z aplikacją Shell Lubematch.