
Podaruj bliskim swobodę wyboru z kartą podarunkową Shell!
Z okazji urodzin, rocznicy, świąt, a może bez okazji? Niezależnie od powodu, dla którego szukasz idealnego prezentu, wybierz kartę podarunkową Shell. Sprezentuj bliskim radość i swobodny wybór produktów lub usług, na które przeznaczy kartę od Ciebie!
Na co można przeznaczyć kartę podarunkową Shell?
Na wszystko, co umili i usprawni każdą podróż! Karta podarunkowa Shell to mnóstwo możliwości i swoboda wyboru dla obdarowanej osoby.
Wysokiej jakości paliwa
Wydajne, pomagają chronić silnik, a do tego można na nie przeznaczyć środki z karty podarunkowej Shell. W końcu paliwo zawsze się przyda!
Pyszna kawa i przekąski
Czym byłaby podróż bez przerwy na coś pysznego? Aromatyczna kawa i smakowite przekąski Shell Café polecają się na każdą trasę.
Bogata oferta produktów samochodowych
Środki z karty podarunkowej można przeznaczyć także na inne produkty - od akcesoriów aż po kosmetyki samochodowe.
Różnorodne programy myjni
Każdy miłośnik czystości, który otrzyma w prezencie kartę podarunkową Shell, może ją także przeznaczyć na swoje ulubione programy myjni!
Jak kupić kartę podarunkową Shell?
Zapytaj o kartę podarunkową na stacji Shell
Sprawdź, gdzie możesz kupić kartę podarunkową - kliknij tutaj (PDF, 656 kB)
Wybierz kwotę i wpłać środki na kartę podarunkową
Wybierz kwotę od 50 zł do 400 zł, która chcesz doładować kartę. Kartę można doładować tylko wielokrotnością 50 zł.
Gotowe! Podaruj kartę bliskiej osobie
Sprezentuj kartę podarunkową i ciesz się z radości, którą z pewnością wywoła taki prezent!
Postaw na sprawdzony prezent i podaruj bliskiej osobie kartę podarunkową Shell!
Pytania i odpowiedzi
Czym jest karta podarunkowa Shell?
Czym jest karta podarunkowa Shell?
Jest to karta do wykorzystania na wybranych stacjach Shell (lista stacji jest dostępna na www.shell.pl/kartapodarunkowa). To wykonana z plastiku karta z paskiem magnetycznym, ozdobiona graficznie. Można nią zapłacić za produkty lub usługi dostępne na stacji albo przeznaczyć na prezent. To uniwersalny upominek.
Otrzymałem/Otrzymałam kartę – co muszę wiedzieć?
Otrzymałem/Otrzymałam kartę – co muszę wiedzieć?
Można nią płacić za paliwa, produkty i usługi dostępne w sklepie wyłącznie na stacjach Shell biorących udział w programie. Lista stacji jest dostępna na www.shell.pl/kartapodarunkowa. Karta ważna jest przez rok od momentu jej zakupu. W przypadku gdy nie otrzymałeś/otrzymałaś paragonu lub nie wiesz, kiedy była kupiona – jej datę ważności oraz wartość można sprawdzić na stacji.
Czy kartę mogę pożyczać/przekazać innej osobie?
Czy kartę mogę pożyczać/przekazać innej osobie?
Tak, to karta na okaziciela, nowego posiadacza warto poinformować o ilości środków na koncie oraz o dacie ważności.
Chcę podarować komuś kartę podarunkową Shell – co ta osoba powinna wiedzieć?
Chcę podarować komuś kartę podarunkową Shell – co ta osoba powinna wiedzieć?
To karta na okaziciela, a zatem można ją przekazać dowolnej osobie. Warto poinformować obdarowanego o wartości i terminie ważności karty.
Gdzie mogę kupić kartę podarunkową Shell?
Gdzie mogę kupić kartę podarunkową Shell?
Kartę można nabyć na wybranych stacjach Shell. Lista stacji dostępna na www.shell.pl/kartapodarunkowa.
Czy karta wymaga aktywacji? Od kiedy można nią płacić?
Czy karta wymaga aktywacji? Od kiedy można nią płacić?
Karta jest aktywowana przez sprzedawcę w momencie zakupu. Karta jest aktywna przez rok od daty jej zakupu. Warto zachować paragon na wypadek reklamacji.
Czy kartą mogę płacić tylko na stacjach Shell, czy też np. w Internecie?
Czy kartą mogę płacić tylko na stacjach Shell, czy też np. w Internecie?
Kartą można płacić tylko na wybranych stacjach Shell za produkty i usługi oferowane do sprzedaży na stacji, z wyłączeniem zakładów i gier losowych, zdrapek, loterii itp. oferowanych do sprzedaży przez Totalizator Sportowy Sp. z o.o., a także z wyłączeniem wyrobów tytoniowych, nowatorskich wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych.
Co mam zrobić, jeśli wartość zamówienia jest większa lub mniejsza niż kwota środków na karcie?
Co mam zrobić, jeśli wartość zamówienia jest większa lub mniejsza niż kwota środków na karcie?
Jeśli wartość zakupów przekracza kwotę środków na karcie, wtedy różnicę należy dopłacić gotówką lub kartą płatniczą. Jeśli wartość produktów jest mniejsza niż wartość na karcie – reszta środków pozostaje na karcie i można wykorzystać je przy następnych zakupach.
Czy mogę sprawdzić, ile środków pozostało na karcie i do kiedy są dostępne?
Czy mogę sprawdzić, ile środków pozostało na karcie i do kiedy są dostępne?
Tak. Kwotę pozostałych środków i datę ważności karty można sprawdzić na stacji Shell biorącej udział w programie.
Co zrobić, jeśli termin ważności karty już minął, a były na niej środki finansowe? Czy mogę je odzyskać?
Co zrobić, jeśli termin ważności karty już minął, a były na niej środki finansowe? Czy mogę je odzyskać?
Termin ważności karty to rok od momentu zakupu (aktywacji) karty. Zgodnie z regulaminem po tym czasie karta traci ważność i nie może być ponownie naładowana, a środki na niej nie będą już dostępne.
Jakie są wartości dostępnych kart?
Jakie są wartości dostępnych kart?
Kartę można doładować na kwotę nie mniejszą niż 50 zł, ale nie większą niż 400 zł. Uwaga! Doładować kartę można tylko wielokrotnością kwoty 50 zł (np. 50zł, 100 zł, 150 zł, 200 zł).
Skąd się dowiem, że nie mam już środków na karcie?
Skąd się dowiem, że nie mam już środków na karcie?
W momencie zakupu karty kasjer wydaje paragon z informacją o dostępnej kwocie i terminie ważności karty. Przy każdych następnych zakupach kasjer również może udzielić takich informacji w każdej chwili.
Czy mogę zwrócić zakupy opłacone kartą podarunkową?
Czy mogę zwrócić zakupy opłacone kartą podarunkową?
Tak, o ile produkt podlega zwrotowi. Środki za oddany towar zostaną zwrócone w formie pieniężnej.
Gdzie mogę zgłaszać reklamacje lub zadać pytania odnośnie do kart?
Gdzie mogę zgłaszać reklamacje lub zadać pytania odnośnie do kart?
Wszelkie reklamacje dotyczące kart podarunkowych można zgłaszać pisemnie na adres: Biuro Obsługi Klienta, Shell Polska Spółka z o.o., Oddział w Krakowie, ul. Czerwone Maki, 85 30-392 Kraków, z dopiskiem: „Reklamacja – karta podarunkowa” lub w formie elektronicznej poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego online na stronie www.shell.pl. Ścieżka dostępu do formularza reklamacyjnego online: – należy wybrać „Biuro Obsługi Klienta Indywidualnego” i wypełnić formularz „Opinie/Reklamacje”.