Wraz z końcem wakacji na stacjach Shell kończy się promocja „Do pełna z korzyściami Shell” oraz prowadzona od kilku lat akcja „Wtorki i Czwartki z Shell V-Power”. Sieć nie zwalnia jednak tempa i od razu rusza z nową akcją. Oferta „7 dni korzyści dla Klubowiczów” będzie obowiązywać od 1 września do 31 października br. Nową akcją zostaną objęte paliwa Shell V‑Power 95 i Shell V-Power Diesel. Każdy uczestnik programu Shell ClubSmart będzie mógł skorzystać z oferty przez 7 dni w tygodniu bez limitów liczby tankowań. Jednorazowo będzie mógł otrzymać rabat za zakup maksymalnie 60 litrów paliwa1. Za każdy litr paliwa zatankowany powyżej określonego limitu kierowca zapłaci cenę regularną, obowiązującą za wybrany rodzaj paliwa na danej stacji Shell.

– Naszym klientom oferujemy to, co najlepsze, czyli nasze paliwa premium Shell V-Power. Sekretem ich jakości jest zaawansowana formuła czyszcząca, która pomaga chronić elementy układu paliwowego i wzmacniać osiągi. Paliwa Shell V-Power to jedyna rodzina paliw współtworzona i polecana przez najlepsze marki motoryzacyjne, do których należą Ferrari oraz BMW M. Na naszych stacjach obsługa zawsze pomoże dobrać właściwe paliwo, a klientom lojalnym Shell ClubSmart oferujemy też dodatkowe atrakcyjne korzyści – mówi Monika Kielak-Łokietek, prezeska Shell Mobility, członkini zarządu Shell Polska.

Polacy najbardziej lojalni wobec stacji paliw

Jak wynika z badań Instytutu Inbound Marketing2 93 proc. ankietowanych Polaków należy do jednego lub kilku programów lojalnościowych. Największą lojalność badani wykazują wobec stacji paliw.

– Chcemy doceniać naszych klubowiczów, dlatego postanowiliśmy przygotować jesienną promocję, w której klienci lojalni będą mogli tankować ze zniżką paliwa premium 7 dni w tygodniu. Nie każdy wie, że nasz program lojalnościowy Shell ClubSmart działa już od prawie 25 lat i jest jednym z najdłużej działających programów lojalnościowych w Polsce. Obecnie każdy klient należący do Shell ClubSmart może zbierać punkty, którymi może płacić za paliwo i zakupy na stacjach Shell, wymieniać je na vouchery online czy cieszyć się specjalnymi ofertami – mówi Justyna Goraj, dyrektorka marketingu Shell Mobility.

Rejestracji do programu Shell ClubSmart można dokonać pod poniższym linkiem: https://www.clubsmart.shell.pl/

Kampanię „7 dni korzyści dla Klubowiczów” wspierają agencje kreatywne Kamikaze, Altavia (produkcja materiałów BTL), EssenceMediaCom (planowanie i zakup mediów) i Hill+Knowlton Strategies (PR). Kampania jest promowana w radiu i digitalu.

Biuro Prasowe Shell Polska

Anna Papka, dyrektorka ds. relacji korporacyjnych, anna.papka@shell.com

Agnieszka Szczurek, Hill+Knowlton Strategies, agnieszka.szczurek@hkstrategies.com, +48 695 898 208

Informacje o Shell Polska:

Shell to globalna grupa spółek energetycznych i petrochemicznych, prowadząca działalność w ponad 70 krajach. Firma wykorzystuje zaawansowane technologie i nowatorskie podejście, aby budować zrównoważoną przyszłość energetyczną. Shell w Polsce operuje aktualnie ponad 450 stacjami oferującymi najwyższej jakości paliwa, bogatą ofertę kawową oraz asortyment produktów spożywczych i motoryzacyjnych. W 2023 r. po raz 13. Shell został nagrodzony Gwiazdą Jakości Obsługi, co potwierdza zaufanie klientów do marki. Shell dysponuje również szeroką gamą olejów i smarów do samochodów i dla przemysłu, a do klientów biznesowych skierowana jest oferta kart paliwowych, usług drogowych i innych rozwiązań dla flot w ramach programu Shell Card. Ponadto w Krakowie działa Shell Business Operations, jedno z największych centrów nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce: 5000 pracowników stanowi wsparcie dla grupy Shell globalnie w obszarach finansów, logistyki, zakupów, procesów kadrowych, obsługi klientów, jak również w komunikacji zewnętrznej czy wewnętrznej. W 2022 roku praktyki Shell Polska w obszarze zrównoważonego rozwoju znalazły się w raporcie „Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre praktyki”. W tym roku Shell uzyskał również Biały Listek CSR. Global Compact Network Poland nadał Shell tytuł Rzecznika Standardu Etyki wyróżniający firmy, które konkurują w oparciu o transparentne zasady biznesowe, wiarygodność i wzajemną odpowiedzialność.

1 Promocja nie łączy się z innymi promocjami rabatowymi na paliwo, ze zniżkami obowiązującymi dla Karty Dużej Rodziny oraz przy użyciu karty paliwowej. W objęte promocją dni nie będą przyznawane punkty w programie Shell ClubSmart za zatankowane paliwo Shell V‑Power 95 oraz Shell V-Power Diesel. W akcji nie bierze udziału paliwo Shell V-Power Racing

2 Instytut Inbound Marketing, luty 2023 r.