Przejdź do głównej treści
Pracownik Shell udzielający konsultacji pracownikowi przemysłowemu w zakładzie

Innowacyjne usługi w zakresie środków smarnych

Łączymy zoptymalizowane praktyki w zakresie smarowania z inteligentnymi rozwiązaniami Przemysłu 4.0

Przedsiębiorcy na całym świecie są podekscytowani możliwościami, jakie niesie ze sobą technologia Przemysłu 4.0 w zakresie usprawnienia operacji i nie mogą się doczekać oszczędności, jakie może zapewnić im nowoczesny sprzęt. Jednak brak wiedzy na temat skutecznych praktyk w zakresie konserwacji i smarowania może znacznie zakłócić działania firm zmierzające do maksymalnego wykorzystania potencjału ich inwestycji w zaawansowany technologicznie sprzęt.

Kluczem do pokonania tych przeszkód i uwolnienia potencjału będzie współpraca.

Zaskakująco wiele firm nie docenia wpływu, jaki optymalne smarowanie może mieć na ich wyniki finansowe. A przecież jest ono niezbędne, jeśli chcą osiągnąć potencjalne oszczędności w zakresie całkowitego kosztu użytkowania (TCO) wynikające z wykorzystania nowoczesnego sprzętu i maksymalizacji konserwacji.

Pracownik przemysłowy podczas konsultacji w zakładzie

W Shell szczycimy się naszą bliską współpracą z klientami, dzięki której mogą oni wykorzystywać wszelkie okazje do tego, by czerpać jak największe korzyści z nowych technologii. Taka wymiana wiedzy będzie coraz cenniejsza dla firm, które chcą poradzić sobie z nadchodzącymi zmianami.

Nowoczesne usługi ułatwiające konserwację zaawansowanego sprzętu

  • Shell Remote Sense – Usługa ciągłego monitorowania stanu oleju z wykorzystaniem inteligentnych czujników, metod uczenia maszynowego i zaawansowanych technik analitycznych zapewnia użyteczne informacje i zalecenia, a tym samym wymierne korzyści – ograniczenie kosztów nieplanowanych przestojów, poprawę stanu technicznego sprzętu, optymalizację strategii w zakresie konserwacji i zwiększenie efektywności operacyjnej.
  • Shell LubeCoach – Program szkoleniowy dostosowany do potrzeb, opracowany z myślą o dostarczeniu Twoim pracownikom bogatej wiedzy, dzięki której będą mogli podejmować świadome decyzje dotyczące konserwacji bardziej zaawansowanych urządzeń. Podczas szkoleń w postaci warsztatów pracownicy poznają praktyczne informacje na temat najlepszych praktyk, które pozwolą im wydłużyć okres eksploatacji oleju i komponentów.
  • MachineMax – Cyfrowa usługa zarządzania flotą pojazdów pozadrogowych opracowana przez Shell we współpracy z MachineMax, dostawcą bezprzewodowych rozwiązań telematycznych, aby zoptymalizować wykorzystanie floty i rentowność firmy. Dzięki inteligentnym, bezprzewodowym czujnikom i danym analitycznym pozwala rozwiązać problemy związane z niedostatecznym wykorzystaniem pojazdów, długim czasem bezczynności i niewłaściwą konserwacją. Za pośrednictwem intuicyjnego interfejsu operatorzy i kierownicy zakładów otrzymują informacje w czasie rzeczywistym, które pomogą im zoptymalizować operacje floty i programy konserwacji prewencyjnej.
  • OREN – Platforma handlowa B2B dla sektora górnictwa stworzona przez Shell i IBM. Oren ułatwia klientom, którzy myślą przyszłościowo, znalezienie innowacyjnych rozwiązań od zaufanych dostawców, aby pomóc im poradzić sobie z pilnymi problemami w zakresie operacji, zrównoważonego rozwoju, bezpieczeństwa, produkcji i nie tylko.

Odkryj nasze usługi w zakresie środków smarnych

Więcej o środkach smarnych Shell