Dlaczego współpraca z Shell to najlepszy napęd dla Twojej działalności?

logo Shell na stacji

Po pierwsze: nowa oferta franczyzowa

Do Twojej dyspozycji oddajemy zupełnie nową, skrojoną na potrzeby rynku ofertę franczyzową.

NOWOŚCI W OFERCIE SHELL:*

  • bezpieczeństwo marżowe - na życzenie Klienta gwarancja marży minimalnej,
  • inwestycja w innowacyjny format sklepu,

*Szczegóły w ofercie dla partnerów Shell dostępnej u naszego przedstawiciela.

Samochód na drodze nocą

Po drugie: najwyższa jakość paliw i zaawansowane technologie

W 2017 roku wszystkie paliwa Shell wzbogacone zostały o formułę czyszczącą, która pomaga chronić silnik. Jest to technologia opracowana unikalnie dla każdego rodzaju paliwa. Gama paliw Shell z powyższą formułą została skomponowana tak, by spełniać wymagania każdego auta:

  • paliwa podstawowe: Shell FuelSave i Shell FuelSave Diesel,
  • paliwa dla silników, które zasługują na więcej: Shell V-Power i Shell V-Power Diesel,
  • nasze najmocniejsze paliwo: Shell V-Power Racing,
  • najwyższej jakości LPG: Shell AutoGas.

Aby ułatwić i zapewnić najwyższą sprawność dostaw paliw, wszystkie stacje partnerskie włączane są do zautomatyzowanego systemu zarządzania zapasami produktów płynnych VMI oraz systemu FuelPrime, kontrolującego poprawność działania systemu paliwowego.

Dowiedz się więcej

zdjęcie z pitstopu

Po trzecie: zaufanie prestiżowych partnerów i codziennych klientów

Dowodem na jakość naszej pracy jest zaufanie. Shell jest polecane zarówno przez prestiżowych partnerów, jak i codziennych klientów. Mamy na to dowody:

  • Shell V-Power to jedyne paliwo rekomendowane przez Scuderia Ferrari oraz BMW M.
  • Zespół Scuderia Ferrari wykorzystuje nasze paliwo wyścigowe podczas zawodów F1.
  • Z badań wynika, że nasze paliwa zostały uznane za jedne z najlepszych w Polsce.*

*źródło: Badanie Global Consumer Tracker dla Polski, dane za 1. kwartał 2017

Sebastian Vettel na torze

Po czwarte: wsparcie marketingowe

Shell to marka rozpoznawana na całym świecie. Dlatego naszych partnerów wspieramy marketingowo na poziomie globalnym…

Przekaz silnych kampanii o globalnym zasięgu z udziałem naszych prestiżowych partnerów – Ferrari oraz BMW - dociera do milionów kierowców.

…i lokalnym.

Lokalne kampanie prowadzone w telewizji, radiu, prasie, Internecie oraz na stacjach odpowiadają na realne potrzeby polskich klientów i zachęcają do regularnych powrotów na Shell.

para przed stacją Shell, kobieta trzyma w ręku kartę Shell ClubSmart

Po piąte: odpowiedzi na potrzeby każdego rodzaju klienta

Zależy nam na zadowoleniu wszystkich naszych klientów.

Dla przedsiębiorców opracowaliśmy kartę paliwową Shell Card – kompleksowy system usług paliwowych oparty na ponad 50-letnim doświadczeniu i zrozumieniu potrzeb każdego rodzaju floty. Shell umożliwia stacjom partnerskim akceptację kart: Shell Card, UTA, DKV, Esso i Lotos

Dla klientów indywidualnych jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy program lojalnościowy Shell ClubSmart – prosty sposób na zbieranie punktów i zdobywanie nagród! Punkty Shell ClubSmart przyznawane są za tankowanie wszystkich paliw i LPG Shell, zakup wybranych produktów Shell oraz za pozostałe transakcje z oferty sklepu.

pracownik Shell na tle stacji

Po szóste: odpowiedzi na Twoje potrzeby

Wiemy, że w długofalowe relacje warto inwestować, dlatego zależy nam na Twoim rozwoju. Dla nowych oraz przedłużających umowy franczyzobiorców przygotowujemy specjalne rabaty i upusty.

Przygotowanie stacji partnerskiej do otwarcia pod brandem Shell wymagać będzie pewnych inwestycji. Kwota potrzebna do zastosowania zmian jest oceniana za każdym razem indywidualnie i w całości pokrywana przez Shell.

Zdajemy sobie także sprawę z trudności, jakie mogą wynikać z prowadzenia stacji. Do dyspozycji naszych partnerów oddajemy więc bezpłatnie całe nasze doświadczenie i know-how dotyczące wszystkich aspektów prowadzenia tego rodzaju biznesu.

Nie chcemy ograniczać Twojej biznesowej inwencji, dlatego Shell pozostawia partnerom dużą swobodę prowadzeniu sklepu, nie pobierając żadnych dodatkowych opłat z tytułu obrotu bądź marży w sklepie i części gastronomicznej.

Skontaktuj się z nami i przekonaj się, jak możemy napędzić Twój biznes!

SPOLSKA-stacje-partnerskie@shell.com

Tel.: +48 600 409 667, marek.skwara@shell.com; województwa: śląskie, małopolskie, świętokrzyskie, opolskie.

Tel.: +48 883 306 997, tomasz.stopczynski@shell.com; województwa: mazowieckie, podkarpackie, lubelskie.

Tel.: +48 600 165 301, dariusz.gniot@shell.com; województwa: kujawsko-pomorskie, pomorskie, wielkopolskie wsch. od trasy S5.

Tel.: +48 691 781 814, M.Jungowski@shell.com; województwa: warmińsko-mazurskie, podlaskie, łódzkie, dolnośląskie.

Tel.: +48 607 466 010, mirek.blaszczyk@shell.com; województwa: zachodnio-pomorskie, lubuskie wielkopolskie zach. od trasy S5.

więcej w punkcie klienci biznesowi

Shell Aviation - paliwa lotnicze

Shell Aviation to lider w sprzedaży produktów dla lotnictwa oraz w zarządzaniu infrastrukturą do tankowania na lotniskach.

Środki smarne dla biznesu

Dowiedz się więcej o specjalistycznym doradztwie i wsparciu, poznaj konkretne przykłady rozwiązań i usług jakie świadczymy każdego dnia firmom takim jak Twoja w obszarze środków smarnych.