Fleet Electric Day od lat stanowi centralne spotkanie branży flotowej i biznesowej. Skupia się na upowszechnianiu wiedzy na temat dostępności samochodów zelektryfikowanych oraz innowacyjnych rozwiązań wspierających zarządzanie niskoemisyjnymi flotami. W tym roku wydarzenie odbyło się 13 września w Autodromie Słomczyn.

Tydzień później Shell miał okazję uczestniczyć w Gentlemen's Moto Experience, organizowanym przez magazyn „Menedżer Floty” w Opolu. Na tym wydarzeniu Łukasz Klamka, dyrektor ds. rozwiązań flotowych wygłosił dwie prelekcje: "Wstęp do Elektromobilności" oraz "Nowe Technologie w Służbie Floty”.

Kongres Nowej Mobilności to natomiast forum wymiany wiedzy, doświadczeń i idei dla kluczowych interesariuszy sektora zeroemisyjnych technologii w transporcie z całej Europy. Dwóch przedstawicieli Shell – Katarzyna Warzywoda, dyrektorka ds. rozwiązań flotowych na Europę Środkowo-Wschodnią oraz wspomniany wyżej Łukasz Klamka mieli możliwość podzielić się swoimi doświadczeniami w debatach: „CEE Mobility Leaders” i „The Economic of Fleet Electrification. Step by Step Guide”.

Każde z tych wydarzeń było doskonałą okazją do prezentacji pełnej oferty Shell Fleet Solutions dla klientów biznesowych. Przedstawiciele firmy opowiadali na swoich stoiskach o wielofunkcyjnej karcie Shell Card EV, dzięki której można uregulować płatność zarówno za tankowanie, jak i ładowanie samochodu, a także za inne usługi np. myjnie, opłąty drogowe czy inne produkty dostępne na stacjach Shell. Firma w swojej ofercie ma też aplikację Shell Recharge, która pozwala znaleźć najbliższy punkt ładowania, sprawdzić cenę oraz zapewnia możliwość zdalnego uruchamiania i zatrzymywania sesji ładowania. Klienci mogą również planować trasy z uwzględnieniem dostępnych stacji ładowania. W aplikacji wystarczy podać model samochodu, aktualny stan naładowania i cel, a program obliczy odpowiednią trasę, biorąc pod uwagę odległość, typ stacji i złącza.

Shell ostatnio zaangażował się także w trzecią edycję projektu „Autostrady do elektromobilności”, która zapewnia kierowcom aut elektrycznych należących do EV Klub Polska przejazdy bez opłat po płatnych odcinkach polskich autostrad. Celem kampanii jest popularyzacja korzystania z bezemisyjnych pojazdów oraz w pełni automatycznych płatności za autostrady.

– Cieszę się, że nasza firma wspiera inicjatywy, które łączą firmy mające ambitne celedekarbonizacji i elektryfikacji swoich flot. W Shell dbamy o to, aby rozwijać się w kierunku elektromobilności i pomagać w tym również naszym klientom. Takie wydarzenia są niezwykle ważne, ponieważ pozwalają poznać potrzeby naszych klientów biznesowych oraz dzielić się najnowszymi rozwiązaniami w dziedzinie elektromobilności – skomentował Łukasz Klamka, dyrektor ds. rozwiązań flotowych w Shell Polska

Więcej informacji na temat oferty dla klientów biznesowych można znaleźć: https://www.shell.pl/klienci-biznesowi.html