Co roku w kawalkadzie Ferrari Corsa Baltica wziął udział komplet 35 samochodów, wyłonionych z kilkudziesięciu zgłoszeń. Przejazd odbył się w dniach 19-22 lipca br., a trasa prowadziła przez całą Polskę: z Katowic i Warszawy, przez okolice Łodzi, Ostródę aż do Sopotu. Shell już po raz 11. został partnerem wydarzenia.

Od pierwszej edycji uczestnicy kawalkady korzystają z paliwa Shell V-Power Racing, dlatego na trasie przejazdu były specjalnie wyznaczone stacje, na którym kierowcy mogli zatankować auto i odpocząć. Paliwa Shell V-Power zawierają składniki zmniejszające tarcie, dzięki czemu kierowcy mają pewność, że kluczowe elementy silnika poruszają się płynnie. Z kolei technologia czyszcząca we wszystkich paliwach Shell V-Power, w tym Shell V-Power Racing, pomaga uzyskać lepszą wydajność spalania i poprawę osiągów.

Nie każdy też wie, że paliwo wyścigowe Shell V-Power dostarczane zespołowi F1 Scuderia Ferrari składa się co najmniej w 99% ze składników tego samego typu co paliwo Shell V‑Power Racing. Aby zapewnić najwyższą jakość, formuła paliwa premium jest regularnie poddawana weryfikacji.

Współpraca też przekłada się na korzyści dla klientów stacji. Do 10 września br. prowadzona jest promocja „Ekskluzywna kolekcja Ferrari”, w której kierowcy za zebrane naklejki za wybrane zakupy na stacji mogą wymieniać je na cztery zdalnie sterowane modele Ferrari: F1-75, DAYTONA SP3, 296 GTB czy 330 P4.

– Jako Shell współpracujemy globalnie ze Scuderia Ferrari już od 1924 roku. Nie zatrzymujemy się w tej współpracy i aktualizujemy ją wobec nowych wyzwań. Mamy także w planach wdrażać rozwiązania zmniejszające ślad węglowy zespołu i sprzyjające osiąganiu celów zrównoważonego rozwoju. Najważniejsze w udanej współpracy jest to, aby mieć podobne wartości: dążenie do doskonałości, najlepszej jakości, praca zespołowa czy pasja do wyścigów. Udział Shell w takich inicjatywach jak Ferrari Corsa Baltica to tylko potwierdza – komentuje Justyna Goraj, dyrektorka marketingu Mobility w Shell Polska.

Globalna współpraca Shell ze Scuderia Ferrari należy do najbardziej udanych i znanych partnerstw w Formule 1, które zaowocowały znaczącymi sukcesami. Innowacje będące efektami współpracy na torze wyścigowym są wykorzystywane do opracowywania lepszych produktów dla klientów Shell na całym świecie. W 2021 roku te dwie firmy ogłosiły też przedłużenie partnerstwa, aby nadal tworzyć lepsze produkty dla klientów Shell na całym świecie, sprzyjając jednocześnie osiąganiu celów zrównoważonego rozwoju.

Shell operuje w kraju 457 stacjami oferujących pełną gamę usług: od sprzedaży paliwa przez myjnie po pełną ofertę kawową i gastronomiczną Shell Café. Klienci Shell mogą korzystać też z atrakcyjnego programu lojalnościowego Shell ClubSmart, dzięki któremu mogą otrzymywać dodatkowe korzyści i atrakcyjne nagrody.