Laur Konsumenta to jeden z najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w Polsce. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 17. lat plebiscytu, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych na krajowym rynku produktów i marek. Podstawę oceny stanowią opinie klientów, zebrane w sondażach telefonicznych oraz internetowych.

Bardzo się cieszymy, że konsumenci w Polsce nas doceniają i po raz kolejny uznali markę Shell Helix za jedną z najbardziej rozpoznawalnych i renomowanych wśród olejów silnikowych do samochodów osobowych. Wyróżnienie w postaci kolejnego Lauru Konsumenta ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ oceny dokonują klienci – konsumenci recenzowanych produktów. To oni wybierają marki, rozwiązania oraz usługi, które z ich perspektywy najbardziej wyróżniają się na polskim rynku oraz są godne polecenia, a nagroda jest wyrazem ich zaufania. Dlatego tego typu uznanie stanowi silną rekomendację dla innych kierowców i ważny element w budowaniu wizerunku marki – powiedział Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska.

Kierowcy wybierają oleje Shell Helix, ponieważ stworzono je z myślą o najwyższych osiągach silnika i niższym zużyciu paliwa. Należący do rodziny Shell Helix neutralny emisyjnie Shell Helix Ultra 0W daje mechanikom i klientom możliwość wyboru bardziej zrównoważonego oleju silnikowego, bez potrzeby rezygnacji z wysokiej wydajności i ochrony jednostki napędowej. Neutralne emisyjnie produkty Shell pomagają uniknąć lub zmniejszyć emisję dzięki energooszczędnej produkcji oraz przez wybór bardziej zrównoważonych materiałów opakowaniowych i zwiększoną wydajność operacyjną. Są także neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla dzięki globalnemu portfelowi kredytów węglowych Shell opartych na ochronie przyrody.