Oszczędność czasu
Omijaj kolejki - tankownie staje się szybsze! Transakcje dokonywane są za pomocą urządzenia mobilnego, bez konieczności opuszczania pojazdu i okazywania karty Shell Card.
W drodze do klienta, czy na kolejne spotkanie biznesowe – w codziennym życiu zawodowym kierowcy czas to pieniądz. Dzięki Shell SmartPay dla klientów biznesowych Twoi kierowcy mogą zaoszczędzić cenny czas podczas tankowania, wygodnie obsługując transakcję z samochodu za pomocą urządzenia mobilnego.
Omijaj kolejki - tankownie staje się szybsze! Transakcje dokonywane są za pomocą urządzenia mobilnego, bez konieczności opuszczania pojazdu i okazywania karty Shell Card.
Zatankuj z Shell Card bez konieczności wchodzenia do sklepu. Dzięki mobilnym transakcjom z Shell SmartPay zachowasz dystans społeczny i łatwiej zadbasz o bezpieczeństwo.
Nie musisz nosić ze sobą plastikowej karty, a wszystkie transakcje będą widoczne na fakturze oraz na koncie Shell Fleet Hub. Skontaktuj się z naszym BOK, by sprawnie przejść przez proces aktywacyjny.
Usługa Shell SmartPay jest zintegrowana z aplikacją Shell ClubSmart, w której umieściliśmy przydatne funkcjonalności, takie jak wyszukiwanie stacji Shell znajdujących się w Twoim sąsiedztwie.
Jak działa Shell SmartPay dla klientów biznesowych?
Title:Jak działa Shell SmartPay dla klientów biznesowych?
Duration: {3:14} minutes
Description:
Jak działa Shell SmartPay dla klientów biznesowych?
Jak działa Shell SmartPay dla klientów biznesowych? Transcript
[Background music plays]
Brightly, energizing
[Text displays]
00:01
Usługa mobilna Shell SmartPay
DLA KLIENTÓW KARTY PALIWOWEJ SHELL CARD I POSIADACZY APLIKACJI SHELL CLUBSMART
00:04
KONFIGURACJA APLIKACJI
00:06
Dla klientów karty paliwowej Shell Card wprowadziliśmy nową usługę Shell SmartPay. Można dzięki niej kupować paliwo na stacjach Shell już przy dystrybutorze, bez konieczności wchodzenia do sklepu. Konfiguracja aplikacji Shell ClubSmart jest bardzo intuicyjna i szybka. Możesz ją pobrać za darmo ze swojego sklepu z aplikacjami. W trakcie procesu rejestracji wymagane jest wprowadzenie kilku danych osobowych, aby założyć nowe konto. Podczas rejestracji w aplikacji masz możliwość dodania numeru swojej plastikowej karty lojalnościowej Shell ClubSmart lub otrzymania nowej cyfrowej karty lojalnościowej.
00:36
Po dokonaniu rejestracji, automatycznie wysyłana jest wiadomość e-mail w celu potwierdzenia adresu, a na ekranie głównym aplikacji pojawia się informacja o ilości posiadanych punktów. Adres e-mail potwierdź na tym samym urządzeniu mobilnym, na którym instalujesz aplikację.
01:00
USTAWIENIA TRANSAKCJI
01:03
W prosty sposób możesz dodać do aplikacji również swoją plastikową kartę paliwową Shell Card. Wniosek o dodanie karty paliwowej jest zatwierdzany przez kierownika floty Twojej firmy w Shell Fleet Hub.
01:13
REJESTRACJA KIEROWCY JEST ZATWIERDZANA PRZEZ KIEROWNIKA FLOTY W SHELL FLEET HUB
01:20
USŁUGA MOBILNA SHELL SMARTPAY
01:22
Kiedy jesteś w drodze, korzystanie z aplikacji jest naprawdę proste – geolokalizacja umożliwia szybkie odnalezienie najbliższej stacji. Można uzyskać wskazówki dojazdu do dowolnej stacji i sprawdzić, jakie paliwo jest tam dostępne. Po zaparkowaniu na stanowisku do tankowania, wystarczy wpisać numer dystrybutora, aktualny przebieg pojazdu oraz potwierdzić dane na ekranie aplikacji. Nie musisz wchodzić do sklepu na stacji. Transakcja jest szybka i wygodna.
01:42
KORZYSTANIE Z APLIKACJI JEST MOŻLIWE TYLKO NA POSTOJU
01:55
USŁUGĄ MOBILNĄ SHELL SMARTPAY MOŻNA AKTUALNIE ZAKUPIĆ PALIWA:
01:55
Usługa mobilną można aktualnie zapłacić za paliwa Shell V-Power, Shell FuelSave, LPG, LNG i AdBlue.
02:08
PRACOWNIK STACJI WIDZI W SYSTEMIE KASOWYM KAŻDĄ TRANSAKCJĘ PRZY UŻYCIU SHELL SMARTPAY
02:08
Przy każdej transakcji Shell SmartPay pracownik stacji widzi w systemie kasowym, że użyłeś usługi mobilnej Shell SmartPay do tankowania paliwa ze wskazanego dystrybutora.
02:18
Po zakończonym tankowaniu, otrzymasz podsumowanie transakcji wraz z jej szczegółami. Informacja wyświetla się aplikacji po każdym tankowaniu oraz jest wysyłana na adres email użytkownika.
02:30
KONTAKT I WSPARCIE
02:21:
Chat w aplikacji:
PROFIL > POMOC > CZAT
Dział Shell ClubSmart: 800 080 014
Dział Shell Card:
800 080 015
+48 22 306 56 85 (z zagranicy)
02:21
Wybierając numer 800 080 014 (w menu głosowym: 2) połączysz się z działem Shell ClubSmart.
Jeżeli pojawia się problem z aplikacją możesz uzyskać pomoc również w czacie aplikacji.
Jeżeli pojawia się problem z kartą paliwową Shell Card powinieneś skontaktować się z Biurem obsługi klienta pod numerami telefonów: 800 080 015 lub +48 22 306 56 85 (z zagranicy).
Usługa Shell SmartPay dostępna jest dla polskich klientów Shell Card podróżujących i kupujących paliwo na terenie Europy.
Korzystać z mobilnych transakcji można na stacjach Shell w następujących krajach:
W każdym z wymienionych krajów dotychczasowa aplikacja Shell SmartPay zadziała tak jak w Polsce. Wystarczy przyjechać na najbliższą stację Shell obsługującą transakcje mobilne Shell SmartPay, wybrać dystrybutor, zatankować paliwo i dalej cieszyć się podróżą (bez konieczności okazywania plastikowej karty Shell pracownikowi stacji). Transakcja dokonana za pomocą urządzenia mobilnego pojawi się na zbiorczej fakturze od Shell.
Dzięki nowej hybrydowej karcie Shell Card możesz zarówno tankować pojazdy tradycyjne, jak i ładować pojazdy elektryczne.
Osiągnij neutralność węglową Twojej firmy w banalny sposób dzięki integracji z Shell Card. Zobacz, jak to działa.