
Shell Helix Ultra to rodzina najwyższej klasy olejów silnikowych. Ich formulacja została opracowana w oparciu o unikalną technologię Shell PurePlus, dzięki której olej silnikowy aktywnie pomaga utrzymać silniki w czystości. Technologia Aktywnego Oczyszczania zawsze była istotą działania olejów Shell Helix. Dzięki zastosowaniu technologii Shell PurePlus, produkt ten zapewnia jeszcze wyższy poziom oczyszczania i ochrony.
Neutralność emisyjna:
Olej Shell Helix Ultra wykorzystuje technologię Shell PurePlus – rewolucyjny proces, którego produktem jest baza parafinowa wytwarzana z surowca jakim jest gaz ziemny, o stopniu czystości sięgającym 99,5%*.
Shell Helix Ultra 0W jest teraz neutralny emisyjnie dzięki energooszczędnej produkcji, zrównoważonym opakowaniam oraz kredytom węglowym opartym na ochronie przyrody.
* Na podstawie zawartości węglowodorów parafinowych i znacznie wyższego poziomu izoparafin w porównaniu z typowymi olejami bazowymi z Grupy II i III.
Shell Helix Ultra 0W-30 zapewnia:
Nasze najnowsze w pełni syntetyczne oleje silnikowe Shell Helix Ultra 0W zapewniają długotrwałe osiągi silnika i doskonałą ochronę silnika Twojego samochodu w ekstremalnej temperaturze. Cechy i zalety:
- Doskonała czystość tłoków1
- Wysoka odporność na degradację oleju2
- Większa oszczędność paliwa3
- Doskonała ochrona przed zużyciem4
- Doskonała ochrona turbosprężarki5
- Ochrona przed uszkodzeniami spowodowanymi wyprzedzeniem zapłonu przy niskich prędkościach (LSPI)6
- Doskonała kontrola osadów7
- Możliwość stosowania w silnikach na różne paliwa
- Kompatybilność z wcześniejszymi formulacjami
Przypisy:
1 Na podstawie wyników testów silnikowych ACEA DV6C i OM646LA Bio w porównaniu ze specyfikacją ACEA A3/B4 przy zastosowaniu SAE 0W-40.
2 Na podstawie wyników testu silnikowych ACEA DV6C w porównaniu ze specyfikacją ACEA A3/B4 przy zastosowaniu SAE 0W-40.
3 Na podstawie wyników ACEAM111 dotyczących oszczędności paliwa w porównaniu z przemysłowym olejem referencyjnym. Rzeczywista oszczędność zależy od takich parametrów jak samochodu, jego wiek, styl jazdy, obciążeniesamochodu, jazda po mieście lub autostradzie i będzie się róznić w indywidualnych przypadkach.
4 Na podstawie wyników testów silnikowych API Sekwencji IVA i ACEA OM646LA w porównaniu do specyfikacji API SP i ACEA A1/B1/A3/B4.
5 Na podstawie wyników testu turbosprężarki w porównaniu z ACEA A3/B4 i specyfikacjami OEM.
6 Na podstawie wyników testu silnikowego API Sekwencji IX w porównaniu do specyfikacji API SP.
7 Na podstawie wyników testów silnikowych osadu w porównaniu z API SP, ACEA A3/B4 i specyfikacjami OEM.