Czerwony samochód Ferrari ustawiony na artystycznej macie 3D w centrum miasta

The Hunt

Shell V-Power: The Hunt to wyjątkowa gra miejska skierowana do fanów sportów motorowych. W trzech europejskich miastach, Warszawie, Londynie i Berlinie, kilkudziesięciu uczestników stanęło do wyścigu o sześć podwójnych zaproszeń VIP-owskich na niezapomniany weekend i wyścig odbywający się na torze Spa-Francorchamps.

Pomimo upalnej pogody, 12 zawodników z Polski zebrało się 9 sierpnia 2015r. na Stadionie Narodowym w Warszawie – punkcie startowym gry miejskiej, by powalczyć o dwa podwójne bilety na przygodę życia - weekend i Grand Prix Belgii Formuły 1. Następnie, używając wskazówek publikowanych w mediach społecznościowych musieli dotrzeć do kolejnych czterech check pointów, za każdym razem informując o tym na swoim profilu na Twitterze. Ferrari California T., z ukrytymi w jego wnętrzu zaproszeniami, czekało na zwycięzców przy Hotelu Bristol na Krakowskim Przedmieściu.

Shell Eco-marathon – konferencja prasowa

24 kwietnia 2015 roku kilkudziesięciu polskich dziennikarzy wzięło udział w konferencji prasowej otwierającej 30. edycję międzynarodowego wyścigu Shell Eco-marathon. Na warszawskim stadionie Legii pojawiło się dziesięć z jedenastu polskich drużyn, a część z nich zaprezentowało też swoje bolidy. Eksperci Shell opowiedzieli zgromadzonym gościom o konkursie oraz o wkładzie Shell w rozwój innowacji i technologii. Swój głos mieli też sami uczestnicy, którzy zdradzili szczegóły z pracy nad super oszczędnymi pojazdami, a na końcu pokazali, jak w praktyce działają te genialne maszyny.

Czerwone Ferrari na torze wyścigowym

Ferrari Racing Days

W Budapeszcie, 27-28 czerwca 2015 roku, na węgierskim torze Hungaroring odbyły się Ferrari Racing Days, po raz pierwszy z udziałem Sebastiana Vettela. Wydarzenie okazało się unikalną okazją dla pasjonatów sportów motorowych, w którym udział wzięli także polscy dziennikarze.

Więcej o nas

Kim jesteśmy

Dowiedz się, jak działamy, poznaj nasz zespół i jak rozwinęliśmy się z małego sklepu w Londynie sprzed blisko 200 lat.

Marka Shell

Marka Shell promuje nasze wartości oraz jakość naszych produktów i usług na całym świecie.