Shell Polska konsekwentnie buduje na rynku sieci stacji paliw swoją pozycję rzetelnego i zaufanego partnera biznesowego. Współpraca franczyzowa, którą firma oferuje właścicielom stacji, oparta jest o profesjonalną pomoc techniczną, logistyczną i marketingową.

– Zdajemy sobie sprawę, jak ważne dla naszych partnerów biznesowych jest poczucie bezpieczeństwa. Dlatego oferujemy stałe wsparcie w kluczowych obszarach prowadzenia biznesu. Jako marka o międzynarodowym zasięgu, dajemy franczyzobiorcom nie tylko prestiż, ale przede wszystkim pewność jutra. Pod skrzydłami globalnej, rozpoznawanej i cenionej marki, jaką jest Shell, franczyzobiorca znajdzie najlepsze warunki do rozwoju – mówi Marek Kulesza, kierownik ds. rozwoju sieci partnerskiej w Shell Polska.

Bazując na doświadczeniach swoich i swoich partnerów, Shell odświeżył i wzbogacił w tym roku swoją ofertę franczyzową. Partnerzy mogą liczyć m.in. na:

  • 0 zł stałej miesięcznej opłaty franczyzowej,
  • bezpieczeństwo marżowe – na życzenie klienta gwarancja marży minimalnej,
  • bonus za przedłużenie umowy na kolejny okres,
  • inwestycję w innowacyjny format sklepu.

Niezmiennie w ramach współpracy Shell zapewnia swoim partnerom biznesowym paliwa, które przez konsumentów są uważane za jedne z najlepszych w Polsce[1]. W 2017 r. wszystkie zostały dodatkowo wzbogacone o innowacyjną technologię DYNAFLEX, która pomaga czyścić i chronić silnik. Podczas licznych badań przeprowadzonych w laboratoriach Shell udowodniono, że nowe ulepszone składniki modyfikujące tarcie działają lepiej nawet w najbardziej wymagających warunkach, zarówno na autostradzie, jak i w mieście. Shell oferuje do sprzedaży następujące rodzaje paliw: Shell FuelSave 95, Shell V-Power 95, Shell FuelSave Diesel, Shell V-Power Diesel, Shell V-Power Racing 100 i Shell AutoGas LPG.

Z punktu widzenia biznesu franczyzowego nie bez znaczenia jest również fakt, że Shell to jedyna marka paliwowa rekomendowana przez Ferrari i BMW. Przykładowo, benzyna Shell V-Power jest jedynym paliwem opracowanym we współpracy z Ferrari i rekomendowanym przez tę markę.

Shell chętnie dzieli się swoim międzynarodowym doświadczeniem i wypracowanym know-how, m.in. w formie programów motywacyjnych i wspierających sprzedaż. Pakiet inwestycyjny finansowany przez Shell może być przeznaczony na pokrycie kosztów związanych z organizacją stacji. Franczyzobiorca może wybrać działania, które zostaną sfinansowane z pakietu. Do wyboru ma m.in.:

  • odświeżenie stanu technicznego stacji,
  • zamontowanie typowego dla Shell wyposażenia zewnętrznego wystroju stacji opatrzonego logiem firmy,
  • zainstalowanie systemu monitoringu szczelności zbiorników i telemetrii (system Fuel Prime),
  • zakup mebli sklepowych,
  • zakup ubrań firmowych Shell/Ferrari.

Partnerzy mogą wydawać punkty Shell ClubSmart na wszystkie zakupione na stacji paliwa i LPG Shell, wybrane produkty Shell oraz pozostałe transakcje z oferty sklepu znajdującego się na stacji paliw. Shell umożliwia partnerom również akceptację na stacji kart euroShell, Shell oraz innych kart paliwowych, dzięki czemu właściciel stacji zyskuje grono dodatkowych lojalnych klientów tankujących systematycznie duże ilości paliwa i często wybierających również usługi dodatkowe.

Co istotne, Shell pozostawia dużą swobodę w prowadzeniu sklepu, nie pobierając dodatkowych opłat z tytułu obrotu lub marży w sklepie i części gastronomicznej. Shell bezpłatnie udziela wsparcia w zakresie rozwoju oferty sklepowej i poprawy konkurencyjności oraz umożliwia dostęp do wiedzy i szkoleń, również w trybie on-line.

Czas trwania umowy wynosi 5 lat z możliwością przedłużenia za zgodą obydwu stron.

Grupa Shell to największy na świecie koncern energetyczny wytwarzający najwyższej jakości produkty oraz oferujący kompleksową gamę usług związanych z dostarczaniem paliw i energii, a także rozwiązań dla klientów biznesowych i indywidualnych. Obecny na polskim rynku od 1992 roku, aktualnie Shell Polska Sp. z o.o. to ponad 420 stacji oferujących kierowcom najwyższej jakości paliwa. Na stacjach paliwowych Shell klienci mogą korzystać z usług myjni samochodowych, z oferty punktów gastronomicznych oraz robić zakupy w sklepie z pełnym asortymentem produktów spożywczych i motoryzacyjnych. Wszyscy klienci tankujący paliwo Shell mogą uczestniczyć w programie lojalnościowym Shell ClubSmart. Ponadto wśród produktów motoryzacyjnych Shell dysponuje szeroką gamą najwyższej jakości olejów i smarów, a do klientów biznesowych skierowana jest oferta kart paliwowych euroShell. W Krakowie działa Shell Business Operations, jedno z największych centrów usług dla biznesu w Polsce.

Kontakt dla mediów:

Anna Papka
Doradca ds. Relacji Zewnętrznych                   
Rzecznik Prasowy                                           
Tel. kom.: +48 573 313 620
e-mail: anna.papka@shell.com

 

Hanna Żurek
Hill+Knowlton Strategies
Tel.: +48 (22) 536 38 00
Tel. kom. : +48 601 240 478
e-mail: hanna.zurek@hkstrategies.com

[1] Źródło: Badanie Global Consumer Tracker dla Polski, dane za 1 kwartał 2017 r.

Więcej w punkcie "Media"