Zdaniem Polaków najbezpieczniej jeżdżą zawodowi kierowcy

2017-12-12

Zawodowi kierowcy, w szczególności prowadzący autobusy, pojazdy uprzywilejowane i przewożący niebezpieczne ładunki, uchodzą za wzory bezpiecznej jazdy. Z kolei motocykliści i posiadacze aut sportowych to największe zagrożenie na polskich drogach – wynika z badania postrzegania kwestii bezpieczeństwa na polskich drogach, przeprowadzonego na zlecenie Shell Polska.

Shell Zaoferuje Najszybsze Punkty Ładowania Samochodów Elektrycznych W Europie

2017-11-28

Firma Shell podpisała umowę z IONITY - operatorem sieci punktów ładowania samochodów elektrycznych o wysokiej mocy. Dzięki temu porozumieniu użytkownicy samochodów elektrycznych w 10 krajach europejskich będą mogli swobodnie wyruszać w długie trasy. Pierwsze punkty ładowania powstaną na 80 największych stacjach Shell.

Nowa oferta franczyzowa Shell

2017-11-08

Grupa Shell to największy na świecie koncern energetyczny dysponujący najszerszą siecią stacji jednej marki na świecie. Na polskim rynku Shell jest obecny już od 25 lat. Spółka zatrudnia w Polsce ponad 3000 pracowników, a pod marką Shell funkcjonuje ponad 420 stacji oferujących paliwa, oleje i smary, myjnie, a także nowoczesną część gastronomiczną.

Lepsza wydajność silników bolidów Ferrari dzięki Shell

2017-09-04

Oleje silnikowe do samochodów wyścigowych Shell Helix Ultra i paliwo Shell V-Power przyczyniły się do wzrostu wydajności silników pojazdów zespołu Scuderia Ferrari łącznie o 23,3% od końca sezonu 2014. Oznacza to, że bolidy na tej samej ilości paliwa mogą przejechać jedno okrążenie o ponad pół sekundy szybciej, co równa się średnio 30 sekundom na całym dystansie wyścigu!

Blisko 2 miliony dolarów w portfelach rolników

2017-08-08

Nowoczesne środki smarne mimo, że stanowią zaledwie niewielki procent kosztów operacyjnych gospodarstw rolnych, mogą znacząco poprawić rentowność biznesu. Z szacunków działu olejowego Shell wynika, że w ostatnich latach firma zapewniła swoim klientom z sektora rolnictwa blisko 2 miliony dolarów oszczędności1. Wskazuje to na ogromny potencjał, który może być wykorzystany jeśli gospodarstwa rolne będą wybierały odpowiednie środki smarne i efektywnie je stosowały.

Shell wprowadza nową generację paliw z technologią DYNAFLEX

2017-06-05

Po pięciu latach intensywnych prac badawczych Shell wprowadza na rynek nową ofertę paliwową. Wszystkie paliwa Shell zostały wzbogacone o innowacyjną technologię DYNAFLEX, by wspomóc wydajność pracy silnika. Wzmocniona formuła DYNAFLEX została zastosowana w paliwach Shell V-Power. Benzyna Shell V-Power jest jedynym paliwem opracowanym we współpracy z Ferrari i rekomendowanym przez tę markę. Nowa oferta paliw będzie dostępna na wszystkich stacjach Shell w Polsce już od 5 czerwca br. Premiera nowej oferty odbyła się podczas Shell V-Power Show. Wydarzenie odbyło się na błoniach PGE Narodowego, a gościem specjalnym był Kimi Räikkönen, kierowca Formuły 1 w zespole Scuderia Ferrari.

Shell Eco-marathon – czas start!

2017-05-09

Już za 3 tygodnie 5 drużyn studenckich z Polski wyruszy na międzynarodowe wydarzenie – Shell Eco-marathon, by wziąć udział w zawodach i zaprezentować swoje bolidy. Impreza odbędzie się w dniach 25-28 maja br. w ramach festiwalu innowacji energetycznych „Make the Future Live” organizowanego w Londynie. To już dwunasty start Polaków w konkursie.

7 drużyn studenckich z Polski wystartuje w Shell Eco-marathon w Londynie

2017-04-12

Studenci z całego świata szykują się na 33. edycję Shell Eco-marathon w Londynie. Wydarzenie odbędzie się w ramach festiwalu innowacji energetycznych „Make the Future Live” w dniach 25-28 maja br. W tym roku w zawodach eko-bolidów wystartuje 7 drużyn z Polski. To dwunasty start Polaków w wyścigu.

Shell serdecznie wita zimowych kierowców w nowej kampanii reklamowej

2017-02-03

Z nowym rokiem Shell Polska wystartował z kampanią radiową promującą wysokiej jakości paliwa oraz profesjonalną obsługę klientów stacji w ramach standardowej oferty. W ten sposób marka chce przypomnieć kierowcom zmagającym się z zimową aurą o dodatkowych zaletach wizyt na stacjach Shell w tym szczególnym okresie. Kampania potrwa trzy tygodnie i stanowi kontynuację działań promocyjnych rozpoczętych w 2016 roku.