Wiedząc, że w przedświątecznej gonitwie wiele osób zostawia zakup prezentów na ostatnią chwilę, Shell Polska organizuje konkurs radiowy, który nie tylko przypomina o konieczności wymiany przed końcem roku punktów Shell ClubSmart starszych niż 4 lata, ale także nagradza najbardziej kreatywnych uczestników. Konkurs będzie trwał od 4 do 16 grudnia 2016, a zadaniem słuchaczy jest odpowiedź na pytanie znajdujące się na stronie RMF FM: Co jeszcze chcesz zrobić do końca tego roku, aby można było uznać go za wspaniały? Następnie prowadzący poranny program RMF FM „Wstawaj, szkoda dnia” wybiorą najciekawszy wpis, zaś laureat będzie miał możliwość wyboru dowolnego prezentu z katalogu Shell ClubSmart, z wyłączeniem nagród Shell ClubSmart Premium.

„Dostosowaliśmy ofertę naszego programu lojalnościowego do różnych grup Klientów, dzięki czemu każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Co więcej, cały czas wychodzimy na przeciw ich potrzebom, nieustannie wzbogacając katalog nagród o nowe propozycje. Poprzez konkurs przypominamy także naszym stałym Klientom o konieczności wymiany przed końcem roku punktów starszych niż 4 lata. Podpowiadamy też, że produkty mogą stanowić świetny prezent świąteczny” – komentuje Patrycja Palonka-Kosińska, Loyalty & Payment Manager.

Poza nagrodą główną, codziennie w konkursie zostaną wyłonione dwie osoby, które otrzymają kartę lojalnościową Shell ClubSmart z 10 tysiącami punktów. Szczegóły konkursy znajdują się na stronie: http://www.rmf.fm

Grupa Shell to największy na świecie koncern energetyczny wytwarzający najwyższej jakości produkty oraz oferujący kompleksową gamę usług związanych z dostarczaniem paliw i energii, a także rozwiązań dla klientów biznesowych i indywidualnych. Obecny na polskim rynku od 1992 roku, aktualnie Shell Polska Sp. z o.o. to ponad 400 stacji oferujących kierowcom najwyższej jakości paliwa, olej napędowy oraz gaz LPG. Na stacjach paliwowych Shell klienci mogą  korzystać z usług myjni samochodowych, z oferty punktów gastronomicznych oraz robić zakupy w sklepie z pełnym asortymentem produktów spożywczych i motoryzacyjnych. Wszyscy klienci tankujący paliwo Shell mogą uczestniczyć w programie lojalnościowym – Shell ClubSmart. Ponadto wśród produktów motoryzacyjnych Shell dysponuje szeroką gamą najwyższej jakości olejów i smarów, a do klientów biznesowych skierowana jest oferta kart paliwowych euroShell. Od roku 2013 na polskim rynku działa także Shell Aviation, światowy lider w sprzedaży produktów dla lotnictwa, a od 2006 roku w Zabierzowie pod Krakowem - Shell Business Operations, jedno z największych centrów usług dla biznesu w Polsce.

Kontakt dla mediów:

Hanna Żurek

Hill+Knowlton Strategies

Tel.: +48 (22) 536 38 00

Kom.: +48 601 240 478

e-mail: hanna.zurek@hkstrategies.com