W jesienny kalendarz wydarzeń kulturalnych w Polsce już na stałe wpisał się BMW Jazz Club – cykl koncertów skupiających polskich oraz światowych artystów. Podczas dotychczasowych edycji wydarzenia swoją obecnością zaszczycili tacy twórcy, jak: Oscar Castro-Neves, Mino Cinelu, Richard Bona, Dhafer Youssef, Tito Paris, Yami, Makoto Ozone, Richard Bona, Urszula Dudziak, Grzegorz Turnau czy Stanisław Soyka.

Będąc oficjalnym partnerem strategicznym BMW, firma Shell Polska, w naturalny sposób stała się także patronem tegorocznej edycji BMW Jazz Club. W ten sposób marka nie tylko wzmacnia swoją dotychczasową współpracę z BMW, ale także wspiera rozwój polskiej ambitnej kultury muzycznej.

Zaangażowanie Shell w BMW Jazz Club jest dla nas oczywistą kontynuacją dotychczasowej współpracy. Już dziś paliwo Shell V-Power Nitro+ jest rekomendowane dla modeli BMW serii M, jako pomagające chronić silnik przed osadami i korozją. Wspierając BMW Jazz Club nie tylko kontynuujemy nasze partnerstwo z marką, ale również przyczyniamy się do promowania muzyki, która jest przecież nieodłącznym elementem jazdy dla każdego kierowcykomentuje Katarzyna Starke-Zarańska, Fuels Brand Manager, Shell Polska.

BMW Jazz Club to elitarny cykl muzyczny, uznany przez znawców muzyki jazzowej i smooth jazzowej, który wpisał się już na stałe w kalendarz wydarzeń kulturalnych w Polsce. Program każdego z koncertów w ramach cyklu BMW Jazz Club jest kwintesencją artystycznej otwartości, przenikania kultur i łączenia wielu muzycznych wątków.

Więcej informacji na http://www.bmw.pl/pl/topics/fascination-bmw/bmw-drives-culture/bmwjazzclub.html

Grupa Shell to największy na świecie koncern energetyczny wytwarzający najwyższej jakości produkty

oraz oferujący kompleksową gamę usług związanych z dostarczaniem paliw i energii, a także rozwiązań dla klientów biznesowych i indywidualnych. Obecny na polskim rynku od 1992 roku, aktualnie Shell Polska Sp. z o.o. to ponad 400 stacji oferujących kierowcom najwyższej jakości paliwa, olej napędowy oraz gaz LPG. Na stacjach paliwowych Shell klienci mogą  korzystać z usług myjni samochodowych, z oferty punktów gastronomicznych oraz robić zakupy w sklepie z pełnym asortymentem produktów spożywczych i motoryzacyjnych. Wszyscy klienci tankujący paliwo Shell mogą uczestniczyć w programie lojalnościowym – Shell ClubSmart. Ponadto wśród produktów motoryzacyjnych Shell dysponuje szeroką gamą najwyższej jakości olejów i smarów, a do klientów biznesowych skierowana jest oferta kart paliwowych euroShell. Od roku 2013 na polskim rynku działa także Shell Aviation, światowy lider w sprzedaży produktów dla lotnictwa, a od 2006 roku w Zabierzowie pod Krakowem - Shell Business Operations, jedno z największych centrów usług dla biznesu w Polsce.

Kontakt dla mediów:

Hanna Żurek

Hill+Knowlton Strategies

Tel.: +48 (22) 536 38 00

Kom.: +48 601 240 478

e-mail: hanna.zurek@hkstrategies.com