W tym wyjątkowym, przedświątecznym czasie marka Shell postanowiła szczególnie zadbać o swoich Klientów i dać im szansę wygrania dwumiesięcznej jazdy najnowszym modelem BMW X3 oraz  bonów na paliwo o łącznej wartości 20 000 zł.  Aby wziąć udział w konkursie należy zatankować pomiędzy 2 a 18 grudnia na stacji Shell minimum 25 l dowolnego paliwa podczas jednej transakcji, zachować dowód zakupu oraz zrobić sobie pomysłowe zdjęcie w obrębie stacji Shell. Zdjęcie należy potem opublikować na stronie www.shell.pl wraz z uzasadnieniem: Dlaczego to właśnie Ty powinieneś wygrać nagrodę główną?

Do promocji konkursu zaangażowani zostali topowi influencerzy, którzy na swoich fanpage’ach na Facebooku zachęcają do udziału w akcji. Wśród nich znaleźli się: Michał Górecki, MotoDoradca, Bakusiowo, Oczekując.pl, SuperStyler, Szafeczka, Szczesliva oraz AdBuster. Konkurs wspiera także kampania radiowa w RMF FM, Radiu ZET, stacjach radiowych Sieci Agora oraz stacjach należących do pakietu „Drapacz Chmur”.

- Konkurs to kolejna już współpraca z naszym partnerem strategicznym – marką BMW – oraz ze znanymi influencerami. Chcemy nieustannie docierać do coraz szerszego grona odbiorców, dlatego też korzystamy z różnych kanałów komunikacji, łącząc te tradycyjne z niestandardowymi komentuje Katarzyna Starke-Zarańska, Fuels Brand Manager, Shell Polska.

Oprócz konkursu, 6 grudnia na stacjach Shell czekają specjalne mikołajkowe prezenty dla najmłodszych.

Szczegóły i regulamin konkursu  znajduje się na stronie www.shell.pl

Grupa Shell to największy na świecie koncern energetyczny wytwarzający najwyższej jakości produkty

oraz oferujący kompleksową gamę usług związanych z dostarczaniem paliw i energii, a także rozwiązań dla klientów biznesowych i indywidualnych. Obecny na polskim rynku od 1992 roku, aktualnie Shell Polska Sp. z o.o. to ponad 400 stacji oferujących kierowcom najwyższej jakości paliwa, olej napędowy oraz gaz LPG. Na stacjach paliwowych Shell klienci mogą korzystać z usług myjni samochodowych, z oferty punktów gastronomicznych oraz robić zakupy w sklepie z pełnym asortymentem produktów spożywczych i motoryzacyjnych. Wszyscy klienci tankujący paliwo Shell mogą uczestniczyć w programie lojalnościowym – Shell ClubSmart. Ponadto wśród produktów motoryzacyjnych Shell dysponuje szeroką gamą najwyższej jakości olejów i smarów, a do klientów biznesowych skierowana jest oferta kart paliwowych euroShell. Od roku 2013 na polskim rynku działa także Shell Aviation, światowy lider w sprzedaży produktów dla lotnictwa, a od 2006 roku w Zabierzowie pod Krakowem – Shell Business Operations, jedno z największych centrów usług dla biznesu w Polsce.

Kontakt dla mediów:

Hanna Żurek

Hill+Knowlton Strategies

Tel.: +48 (22) 536 38 00

Kom.: +48 601 240 478

e-mail: hanna.zurek@hkstrategies.com