„Sprytne Babki” to vlogerki, które podbijają Internet poprzez kanał YouTube poświęcony lifehackom, czyli przydatnym wskazówkom na to, jak ułatwić sobie życie w codziennych sytuacjach. We współpracy z Shell influencerki przygotowały zestaw praktycznych porad dla każdej kobiety prowadzącej samochód.

Od sposobu na przygotowanie pojazdu do podróży, poprzez pakowanie się, aż do podstawowych elementów, które koniecznie muszą znaleźć się w wyposażeniu auta w Polsce i nie tylko. Wszystkie przydatne wskazówki można obejrzeć w filmiku pt. „Sposoby na podróżowanie”, opublikowanym na kanale „Sprytne Babki”.

Link do tutorialu na kanale „Sprytne Babki”

- Poprzez współpracę z blogerkami chcemy przybliżyć naszym Klientkom pomocną obsługę, z której mogą skorzystać na co dzień, odwiedzając nasze stacje benzynowe. Zależy nam, by dotrzeć do naszych klientów, wykorzystując różne formy komunikacji, stąd pomysł na sięgnięcie właśnie po influencer marketing ­– komentuje Katarzyna Starke-Zarańska, Fuels Brand Manager, Shell.

„Sprytne Babki” będą wspierać m.in. wydarzenia z cyklu „Kobiece Wtorki”, które odbywają się na wybranych stacjach Shell w Polsce. Akcja rozpoczęła się 13 września i potrwa aż do 25 października 2016 r. „Kobiecym Wtorkom” towarzyszą atrakcje o charakterze promocyjnym, kupony rabatowe i konkursy w prasie kobiecej, a także specjalna oferta dostępna na stacjach oraz akcje wspierające na kanałach social media.

Grupa Shell to największy na świecie koncern energetyczny wytwarzający najwyższej jakości produkty

oraz oferujący kompleksową gamę usług związanych z dostarczaniem paliw i energii, a także rozwiązań dla klientów biznesowych i indywidualnych. Obecny na polskim rynku od 1992 roku, aktualnie Shell Polska Sp. z o.o. to ponad 400 stacji oferujących kierowcom najwyższej jakości paliwa, olej napędowy oraz gaz LPG. Na stacjach paliwowych Shell klienci mogą korzystać z usług myjni samochodowych, z oferty punktów gastronomicznych oraz robić zakupy w sklepie z pełnym asortymentem produktów spożywczych i motoryzacyjnych. Wszyscy klienci tankujący paliwo Shell mogą uczestniczyć w programie lojalnościowym – Shell ClubSmart. Ponadto wśród produktów motoryzacyjnych Shell dysponuje szeroką gamą najwyższej jakości olejów i smarów, a do klientów biznesowych skierowana jest oferta kart paliwowych euroShell. Od roku 2013 na polskim rynku działa także Shell Aviation, światowy lider w sprzedaży produktów dla lotnictwa, a od 2006 roku w Zabierzowie pod Krakowem – Shell Business Operations, jedno z największych centrów usług dla biznesu w Polsce.

Kontakt dla mediów:

Hanna Żurek

Hill+Knowlton Strategies

Tel.: +48 (22) 536 38 00

Kom.: +48 601 240 478

e-mail: hanna.zurek@hkstrategies.com