Nowy format został stworzony w oparciu o pogłębione badania rynku, jak również opinie klientów stacji. Celem przebudowy było jak najlepiej odpowiedzieć na oczekiwania klientów. Na stacji znaleźć można m.in. świeże owoce i warzywa, pieczywo pieczone na miejscu, napoje typu premium, dania gotowe oraz artykuły mrożone. Oprócz tego klienci mogą skorzystać z szerokiej oferty specjalnie wydzielonej strefy „beer cave”. Jak zapewnił Paweł Długoński, dyrektor działu sklepów w Shell Polska, wybór różnorodnych gatunków piw będzie systematycznie powiększany.

Warszawska stacja paliw przy ul. Stawki przeznaczona jest przede wszystkim dla osób, które chcą zaoszczędzić czas. Nowy format został stworzony, by umożliwić połączenie codziennych zakupów przy okazji tankowania paliwa – zauważyła Agata Hinc, rzecznik prasowy Shell.

Odnowiona stacja na Stawki wpisuje się w długofalową strategię działu stacji paliw Shell w Polsce. Rozbudowujemy sieć, w tym również stacji partnerskich, oraz poszerzamy ofertę dla klientów na istniejących stacjach – powiedział Paweł Odrzywołek, dyrektor działu stacji paliw w Shell Polska.

Na każdej odświeżonej stacji wprowadzono specjalny system kolejkowy, który ma za zadanie usprawnić obsługę. Zdecydowano się także na rozwój oferty jedzeniowej przygotowywanej na miejscu pod marką deli2go. Na większości stacji znaleźć można również automaty do kawy Costa i półki z kolekcją win.

Shell Polska Sp. z o.o. działa w Polsce od 1992 roku. Działalność firmy obejmuje biznes Retail - sieć stacji i sklepów Shell, łącznie ponad 400 obiektów w całym kraju oferujących pełną gamę usług od sprzedaży paliwa przez myjnie po punkty gastronomiczne i karty paliwowe euroShell, środki smarne a także program lojalnościowy - Shell ClubSmart.

Z początkiem 2013 roku na rozwijający się rynek lotniczy w Polsce wkroczył biznes Shell Aviation. Od 2013 r. Shell Energy Europe Ltd. działa jako jeden z pierwszych podmiotów zagranicznych na rynku hurtowego obrotu gazem. W Zabierzowie koło Krakowa od 2006 roku działa Shell Business Service Centre, które jest jednym z największych centrów operacji dla biznesu działających w Polsce i zarazem jednostką, która wyróżnia się w kraju pod względem zaawansowania wykonywanych zadań i kompetencji pracowników.

Kontakt dla mediów:

Agata Hinc

Manager ds. Relacji Zewnętrznych  

Rzecznik Prasowy

Tel.: +48 (22) 570 01 91

Kom: + 48 780015037

e-mail: agata.hinc@shell.com

Anna Jankowska

Edelman Polska

Tel.: +48 (22) 576 35 55

Kom.: +48 607 035 394

e-mail: anna.jankowska@edelman.com