Wyróżnienie Gwiazda Jakości Obsługi zostało przyznane firmie Shell po raz drugi i jest rezultatem konsekwentnej polityki firmy, stawiającej na jakość we wszystkich aspektach działalności, w tym jakość produktów, procesów oraz świadczonych usług. Shell regularnie pyta klientów o ich opinie i biorąc je pod uwagę udoskonala produkty, rozbudowuje ofertę na stacjach paliwowych oraz dba o profesjonalizm i najwyższe standardy jakości obsługi.

- W trosce o klienta dbamy, aby nasza oferta była najlepsza jakościowo, a stacje i ich otoczenie przyjazne - podkreśla Paweł Odrzywołek, Dyrektor Działu Stacji Paliw w Shell Polska. I dodaje: - Niezwykle ważny jest przy tym stosunek do klienta. Szczera życzliwość pozwala budować zaufanie, które procentuje lojalnością, a my robimy wszystko, aby klienci chcieli do nas wracać

Jednocześnie ważnym elementem sukcesu firmy jest innowacyjność. W Shell kierunki rozwoju wyznaczają nowatorskie technologie stosowane w produktach, a także sposób patrzenia na świat oraz metody, przy pomocy których firma stawia czoła globalnym wyzwaniom. 

- W szybko zmieniającym się świecie utrzymanie wysokiego poziomu życia przy możliwie jak najmniejszym wpływie na środowisko naturalne, wymaga nieustannej pracy nad technologiami, którymi już dysponujemy oraz nieprzerwanego poszukiwania nowych rozwiązań – podkreśla Paweł Odrzywołek. 

Misją Polskiego Programu Jakości Obsługi jest poprawa jakości obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Od 2008 roku w całej Polsce stale monitorowany jest poziom zadowolenia i satysfakcji klientów z obsługi w firmach z różnych branż. Przez 365 dni w roku konsumenci wyrażają swoje opinie na multiplatformie komunikacyjnej www.jakoscobslugi.pl oraz poprzez aplikację mobilną Premie360. Głosy konsumentów uzyskane tą drogą pozwalają firmom doskonalić jakość obsługi i wychodzić na przeciw oczekiwaniom klientów. 

Shell Polska Sp. z o.o. działa w Polsce od 1992 roku. Działalność firmy obejmuje biznes Retail - sieć stacji i sklepów Shell, łącznie ponad 400 obiektów w całym kraju oferujących pełną gamę usług od sprzedaży paliwa przez myjnie po punkty gastronomiczne i karty paliwowe euroShell, środki smarne a także program lojalnościowy – Shell ClubSmart. Z początkiem 2013 roku na rozwijający się rynek lotniczy w Polsce wkroczył biznes Shell Aviation.

Od 2013 r. Shell Energy Europe Ltd. działa jako jeden z pierwszych podmiotów zagranicznych na rynku hurtowego obrotu gazem. W Zabierzowie koło Krakowa od 2006 roku działa Shell Business Service Centre, które jest jednym z największych centrów operacji dla biznesu działających w Polsce i zarazem jednostką, która wyróżnia się w kraju pod względem zaawansowania wykonywanych zadań i kompetencji pracowników.