Już od 14 listopada klienci kart flotowych Shell Card mogą korzystać z nowego systemu transakcyjnego do obsługi kart oraz z ulepszonej platformy Shell Card Online. Nowe rozwiązania nie tylko usprawnią i ułatwią procesy związanie z zamówieniami, rozliczeniami oraz obsługą kart flotowych, ale także zapewnią flotom jeszcze wyższy poziom kontroli i bezpieczeństwa transakcji realizowanych kartami Shell Card.

W celu wsparcia flot w codziennych obowiązkach oraz sprostania zmieniającym się potrzebom rynku transportowego, zespół Shell Card wdrożył nowy, intuicyjny system transakcyjny do obsługi kart flotowych. Dzięki wprowadzonym funkcjonalnościom nowy system transakcyjny umożliwia kontrolę transakcji w czasie rzeczywistym, elastyczność w definiowaniu ograniczeń dla poszczególnych kart, a także proste definiowanie ograniczeń zakupu produktów dla kart. Klienci mają do dyspozycji także nową, prostą w obsłudze platformę Shell Card Online do zarządzania kartami flotowymi Shell Card.

Efektywne zarządzanie

Wśród wprowadzonych zmian są nowe funkcje raportów na Shell Card Online, które pozwalają na łatwą i praktyczną analizę transakcji oraz szybkie pobieranie danych w celu ich dalszego przetwarzania w programie MS Excel®. Pojawiła się także funkcja tymczasowej blokady posiadanych kart na dowolny, określony czas. Klienci mogą również szybko i wygodnie zamawiać oraz blokować karty niezależnie od ich ilości. Oprócz możliwości definiowania maksymalnych wartości transakcji, nowa platforma Shell Card Online umożliwia również określanie własnych, indywidualnych parametrów kontrolnych dla kart paliwowych oraz ustalenie dat i godzin obowiązywania limitów lub ustalenie dodatkowych ograniczeń dla danej kategorii produktów.

Jako globalny dostawca rozwiązań dla branży motoryzacyjnej naszym celem jest odpowiadanie na zmieniające się potrzeby rynku oraz wspieranie naszych partnerów biznesowych w realizacji działań. Dlatego uprościliśmy procesy związane z zamówieniami, rozliczeniami i obsługą kart paliwowych poprzez wdrożenie nowego systemu transakcyjnego i nowej platformy Shell Card Online. Wszystko, dla lepszego bezpieczeństwa i kontroli transakcji realizowanych kartami flotowymi Shell Card” – powiedział Robert Karolczak, Marketing Manager Poland, Baltics & Ukraine Commercial Fleet

Przejrzyste rozliczenia

W ramach uruchomienia nowej platformy zmieniła się także formuła fakturowania. Układ faktury jest prosty i czytelny, co zapewnia przejrzyste rozliczenia i pełną kontrolę wydatków floty. Dodatkowo zostały ujednolicone terminy dostarczania faktur krajowych i międzynarodowych.

Nowy, prosty w obsłudze system transakcyjny Shell Card został oparty na najnowocześniejszych technologiach, dzięki czemu zapewni flotom nie tylko wyższy poziom bezpieczeństwa transakcji realizowanych kartami flotowymi Shell Card, ale także realnie usprawni funkcjonowanie firm transportowych. Floty zaoszczędzą nie tylko czas, ale przede wszystkim będą efektywnie zarządzać wszystkimi wydatkami związanymi z transportem w firmie – od zakupu paliw, przez opłaty drogowe, po zwrot podatku VAT i akcyzy.

Pytania?

Jak otrzymać kartę Shell Card

  • Krok 1

    Wypełnij formularz po prawej stronie

  • Krok 2

    Przedstawiciel Shell skontaktuje się z Tobą, by lepiej poznać potrzeby Twojej firmy

  • Krok 3

    Otrzymasz dopasowaną i niezobowiązującą ofertę Shell Card skrojoną na miarę Twoich potrzeb