Prezentacja produktu Shell Helix Diesel 5W-40

W pełni syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany w technologii Shell PurePlus – najbardziej zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników Diesla (bez DPF)

  • Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem – żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej
  • Pomaga przedłużyć okres eksploatacji silnika, zapewniając ochronę powierzchni przed zużyciem i neutralizowanie korozyjnych kwasów powstałych w czasie spalania
  • Wyjątkowa ochrona i oczyszczanie, nawet podczas najdłuższych zalecanych przez producenta okresów między wymianami oleju
CECHY SZCZEGÓLNE
KORZYŚCI
Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell Ochrona silników wysokoobciążonych przed osadami
ograniczającymi moc i osiągi
Doskonała ochrona przed zużyciem i korozją1

Przedłuża czas eksploatacji silnika poprzez ochronę
powierzchni przed zużyciem i neutralizowanie
korozyjnych kwasów powstałych w czasie spalania

Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem2

Żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika
w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej2
Aktywne oczyszczanie Pomaga usunąć szlam pozostawiony przez oleje niższej jakości3
Wysoka odporność na pogarszanie się jakości oleju4 Pomaga chronić silnik pomiędzy wymianami oleju
Niski stopień odparowania5 Niskie zużycie oleju i zmniejsza konieczność dolewek między wymianami
Wyjątkowa wydajność przy niskich temperaturach Łatwiejszy rozruch przy niskich temperaturach, szybszy
przepływ oleju dla szybszego rozgrzania silnika6
Zatwierdzony przez producentów samochodów Zatwierdzony do użytku przez wielu producentów
pojazdów z silnikami wysokoobciążonymi i stosowany przez Ferrari
Długi czas eksploatacji Wyjątkowa ochrona i oczyszczanie, nawet podczas
najdłuższych zalecanych przez producenta okresów
między wymianami oleju
Zgodny z nowoczesnymi paliwami Może być stosowany w silnikach na biodiesel

Specyfikacje: API CF; ACEA A3/B3, A3/B4; BMW LL-01; aprobata MB 229.5, 226.5; VW 505.00; Renault RN0710. Fiat 955535.Z2 - spełnia wymagania.

 

1W porównaniu ze specyfikacją API SN i w oparciu o testy silnikowe według Sequence IVA i Sequence VII przeprowadzone w niezależnym laboratorium

2W oparciu o wyniki testu według Sequence VG pod kątem szlamu z wykorzystaniem 0W-40

3W oparciu o test czyszczenia silników wysoce zanieczyszczonych szlamem

4W porównaniu ze specyfikacją API SN i w oparciu o testy utleniania i osadów według Sequence IIIG przeprowadzone w niezależnym laboratorium

5W oparciu o test lotności NOACK i zalecenia producenta sprzętu

6W porównaniu z olejami o wyższej lepkości