Prezentacja produktu Shell Helix Ultra C2 C3 0W-30

W pełni syntetyczny olej silnikowy wyprodukowany w technologii Shell PurePlus – najbardziej
zaawansowana formuła Shell do wysokoobciążonych silników

  • Zapewnia ochronę układu wydechowego poprzez utrzymanie w czystości filtra cząstek stałych w silnikach Diesla
  • Bezkonkurencyjna ochrona przed szlamem – żaden inny olej silnikowy nie zapewni czystości silnika w stopniu tak zbliżonym do fabrycznej
  • Ułatwia zimny rozruch
  • Niska lepkość i niski współczynnik tarcia zapewniają oszczędność paliwa do 2,6%
CECHY SZCZEGÓLNE KORZYŚCI
Olej niskopopiołowy w technologii Shell PurePlus Doskonała ochrona układu wydechowego
pojazdu poprzez utrzymanie w czystości filtra DPF
Technologia Aktywnego Oczyszczania Shell Pomaga chronić silniki wysokoobciążone przed
osadami obniżającymi moc i wydajność
Niska lepkość i małe tarcie Do 2,6 % oszczędności paliwa1
Bezkonkurencyjna ochrona przez szlamami Żaden inny olej nie zapewni silnikowi czystości w stopniu zbliżonym do fabrycznej2
Znakomite zabezpieczenie przed zużyciem Do 4x lepsze niż wymagania specyfikacji API SN3
Do 50% lepsze niż wymagania specyfikacji ACEA C2/
C34
Doskonała czystość tłoków Do 45% czystrze niż wymagane przez specyfikację ACEA C2/C35. Przewyższa wymagania API SN6
Wysoka czystość zaworów wlotowych Przewyższa wymagania VW w teście VW FSI7
Zawiera specjalne antyoksydanty Zapewnia doskonałe zabezpieczenie przed
utlenieniem oleju przez cały okres użytkowania
Doskonałe zabezpieczenie przed korozją Do 3x lepsze zabezpieczenie przed korozją niż
wymagane przez specyfikacje API SN8

Specyfikacje: API SN; ACEA C2/C3; VW 504.00/507.00; MB 229.52, 229.51, 229.31; Porsche C30; Fiat 9.55535-GS1, 9.55535-DS1 – spełnia wymagania

 

1W oparciu o wyniki testu oszczędności paliwa ACEA M 111 z wykorzystaniem oleju SAE 0W-30

2 W oparciu o wyniki testu wg Sequence VG na oczyszczanie ze szlamów z wykorzystaniem oleju SAE 0W-30

3 W oparciu o wyniki testu wg Sequence IVA dla API SN z wykorzystaniem oleju SAE 0W-30

4 W oparciu o wyniki testu wg OM646LA dla ACEA C2/C3 z wykorzystaniem oleju SAE 0W-30

5 W oparciu o wyniki testu wg DV4TD dla ACEA C2/C3 z wykorzystaniem oleju SAE 0W-30

6 W oparciu o wyniki testu wg Sequence IIIG z wykorzystaniem oleju SAE 0W-30

7 W oparciu o wyniki testu VW FSI z wykorzystaniem oleju SAE 0W-30

8 W oparciu o wyniki testu wg Sequence VIII z wykorzystaniem oleju SAE 0W-30