Prezentacja produktu Shell Rimula R6 LME

smary

Shell Rimula R6 LME

Niska emisja, obniżenie kosztów eksploatacji oraz oszczędność energii – doskonały olej dla transportu ciężarowego i publicznego.

Bez względu na temperaturę, tryb pracy czy zapylenie środowiska musisz mieć pewność, że olej ochroni silnik w każdych warunkach.

Energetyczna ochrona silników wysokoprężnych dzięki olejom Shell Rimula przeznaczonym do pracy w ciężkich warunkach:

  1. Kontrola kwasowości – przetestowane dodatki pomagają chronić silnik przed korozją spowodowaną kwasami powstającymi podczas spalania paliwa.
  2. Kontrola zanieczyszczeń – wyższy poziom czystości bezpośrednio przekłada się na wydajność i bezawaryjną pracę podzespołów.
  3. Kontrola zużycia – separacja ruchomych części silnika zapewnia jego długotrwałą bezawaryjną pracę.

Shell Rimula R6 LME

Shell Rimula R6 LME zawiera unikatową technologię pozwalającą na chemiczne i mechaniczne dostosowywanie do zmieniających się warunków pracy silnika. Olej to ważny element operacji transportowych:

  • niższe emisje.
  • wydłużony cykl wymiany i mniejsze zużycie oleju.
  • niższe zużycie paliwa.


Moc ochrony

Shell Rimula R6 LME to więcej niż wydajne smarowanie, to także trzystopniowa ochrona:

  1. syntetyczna baza olejowa.
  2. unikalne dodatki.
  3. wyjątkowe właściwości przeciwdziałające zużyciu podzespołów silnika.

Te trzy właściwości zapewniają wyjątkowe osiągi, dłuższe cykle pomiędzy wymianami i mniejsze zużycie paliwa bez obniżenia trwałości. Shell Rimula R6 LME zapewnia jeszcze lepszą ochronę przed zużyciem i osadzaniem się szlamu niż oleje wcześniejszej generacji (np. ACEA E4/MB 228.5), a zastosowana technologia niskopopiołowa chroni katalizator i filtry najnowszych samochodów.

Nasze doświadczenie Ochrona s

Opracowany przez naszych technologów system redukujący zużycie podzespołów zapewnia dodatkową ochronę części silnika narażonych na największe obciążenia.

Niska emisja

Zapewnienie sprawnej pracy układów emisji jest pożądane nie tylko ze względu na zachowanie zgodności z wymogami prawnymi, ale również pozwala zagwarantować wysoką sprawność silnika. Zatkany filtr cząstek stałych (DPF) może być na przykład przyczyną zwiększonego zużycia paliwa.

Olej Shell Rimula R6 LME został opracowany w technologii niskopopiołowej i niskosiarkowej, co pozwala na zapewnienie wysokiej wydajności najnowszych silników dostępnych na rynku, oraz takich, które dopiero będą mieć swoją premierę. Testy i badania wykazały, że zawartość siarki i fosforu w oleju Shell Rimula R6 LME jest mniejsza niż normy określone przez Mercedes-Benz, MAN oraz innych producentów.

Mniejsze zużycie

Shell Rimula R6 LME pozwala obniżyć zużycie paliwa i ogólne koszty działalności transportowej. Olej ten, opracowany przy ścisłej współpracy z wiodącymi producentami silników oraz samochodów, nie tylko zmniejsza zużycie paliwa, ale także spełnia wymagania pod względem trwałości i wydajności najnowocześniejszych silników o niskiej emisji.

Niezależna kontrola zmniejszonego zużycia paliwa

Nie wierz nam na słowo. W badaniu przeprowadzonym na flocie samochodów ciężarowych należących do wiodącego brytyjskiego supermarketu, klienci potwierdzili, że Shell Rimula R6 LME zapewnia obniżenie zużycia paliwa o około 2% (przy wymianie oleju co 100 000 km) w porównaniu z typowym olejem 10W-40*.

*Pełny raport dostępny na zamówienie

koszty serwisowe Niższ

Shell Rimula R6 LME opracowano przy współpracy z wiodącymi producentami silników, a celem współpracy było stworzenie formuły blokującej odkładanie się zabrudzeń na tłokach najnowszych silników. Przystosowany do wydłużonych cykli pomiędzy wymianami olej Shell Rimula R6 LME został zatwierdzony między innymi przez firmę Mercedes-Benz. Po wykonaniu testów silnikowych MB OM501 okazało się, że tłoki były o 25% czystsze niż w przypadku stosowania oleju referencyjnego. Testy oleju Shell Rimula R6 LME wykazały, że bezpośrednio wpływa on na wydłużenie okresu eksploatacji silnika i zapewnia jego ochronę
podczas całego okresu stosowania.

Czy stosować olej Shell Rimula R6 LME?

Shell Rimula R6 LME doskonale sprawdza się we wszystkich zastosowaniach, gdzie kluczowym czynnikiem jest duża wytrzymałość i długotrwałe obciążenia silnika. Jest on zalecany szczególnie w przypadku flot pojazdów wyposażonych w silniki spełniające różne normy (Euro 2, 3, 4 i 5) oraz w transporcie ciężarowym i publicznym w nowoczesnych niskoemisyjnych samochodach marek Mercedes-Benz, MAN, DAF i innych. Olej Shell Rimula R6 LME doskonale sprawdza się w silnikach wyposażonych w filtr cząstek stałych, a gwarantowane wyniki przekraczają wymogi określone w normach branżowych ACEA E6 i E7.

Dane techniczne

Klasa lepkości SAE: 5W-30

ACEA E6, E7; Cummins CES 20077; Deutz DQC IV-10 LA; IVECO TLS E6 (spełnia wymagania); MAN M 3477; M 3271-1; MB-Approval 228.51; MACK EO-N; Renault Truck RLD-2; Scania Low Ash; Volvo VDS-3

Powyższe specyfikacje produktów mogą się zmieniać, a produkty mogą nie być dostępne w sprzedaży w Wielkiej Brytanii. W celu uzyskania konkretnej rekomendacji dla danego pojazdu dobierz olej w wyszukiwarce Shell Lubematch .

Bezpieczne stosowanie olejów R6 LME

Oleje Shell Rimula R6 LME nie stwarzają poważnego zagrożenia zdrowia ani życia, o ile stosowane są zgodnie z zaleceniami. W przypadku obsługi zużytego oleju należy unikać kontaktu ze skórą i stosować nieprzepuszczalne rękawice. Jeśli dojdzie do kontaktu oleju ze skórą, należy natychmiast przemyć skórę wodą z mydłem. Zużytego olej należy przekazać do utylizacji do autoryzowanego punktu zbiórki. Oleju nie można wylewać do wód, ziemi ani wylewać do kanalizacji.