Prezentacja produktu Shell Rimula R6 ME

smary

Bez względu na temperaturę, tryb pracy czy zapylenie środowiska musisz mieć pewność, że olej ochroni silnik twojego samochodu w każdych warunkach.

Energetyczna ochrona silników wysokoprężnych dzięki olejom Shell Rimula przeznaczonym do pracy w ciężkich warunkach:

  1. Kontrola kwasowości – przetestowane dodatki pomagają chronić przed korozją spowodowaną kwasami powstającymi podczas spalania paliwa.
  2. Kontrola zanieczyszczeń – wyższy poziom czystości bezpośrednio przekłada się na wydajność i bezawaryjną pracę podzespołów.
  3. Kontrola zużycia – separacja ruchomych części silnika zapewnia długotrwałą bezawaryjną pracę.

Shell Rimula R6 ME

Shell Rimula R6 ME dostosowuje się do zmiennego środowiska pracy i zapewnia niższe zużycie paliwa przy niezmiennej trwałości i długości cyklu wymiany.

Moc ochronna

Syntetyczna baza olejowa doskonale współpracująca z wieloma dyspergatorami
zapewnia, w przypadku silników Mercedes-Benz i MAN, w których wykorzystano olej SAE 5W-30* długie cykle wymiany i dodatkowo gwarantuje niższe zużycie paliwa. Ta sprawdzona technologia często stanowi pierwszy wybór wielu wiodących europejskich producentów ciężarówek.

*w porównaniu z olejami SAE 15W-40

Oszczędność energii

Shell to lider w dziedzinie tworzenia środków smarnych zapewniających oszczędność paliwa. Badania laboratoryjne w ramach współpracy z klientami pozwoliły wykazać, że prawidłowo skomponowany olej zapewnia różnego rodzaju oszczędności. W poniższej tabeli przedstawiamy niektóre z nich. Znaczące korzyści zapewniające oszczędności w przedziale od 2% do 4% zmierzono w rzeczywistych warunkach drogowych (w porównaniu z tradycyjnymi olejami SAE 15W-40). Korzyści te przekładają się na niższe koszty operacyjne w przypadku flot pojazdów i transportu autobusowego lub publicznego.

Udowodnione oszczędności paliwa

Przykłady niższego zużycia paliwa uzyskane dzięki stosowaniu oleju Shell Rimula R6 ME:

Niższe koszty serwisowe: Shell Rimula R6 ME spełnia wymogi laboratoryjne Mercedes-Benz i MAN w odniesieniu do długości cyklu wymiany.

Wydłużony cykl wymiany: wraz z operatorem dużej floty pojazdów, (w rzeczywistych warunkach drogowych) dowiedliśmy, że olej Shell Rimula R6 ME zabezpiecza tłoki przed osadami na poziomie wyższym niż wymagany przez Mercedes-Benz przy dwukrotnie dłuższym cyklu wymiany niż standardowy*.

*Przed wydłużeniem cyklu wymiany oleju zawsze należy się skonsultować ze sprzedawcą lub producentem pojazdu.

Dane techniczne

Klasa lepkości SAE: 5W-30

ACEA E7, E4; API CF; MAN M 3277; IVECO Standard TFE (spelnia wymagania); MB-Approval 228.5; MTU Category 3; Volvo VDS-3; Scania LDF-3

Powyższe specyfikacje produktów mogą się zmieniać, a produkty mogą być niedostępne w sprzedaży w Wielkiej Brytanii. W celu uzyskania fachowej rekomendacji dla danego pojazdu skorzystaj z naszego darmowego narzędzia do wyszukiwania i doboru oleju Shell LubeMatch.

Czy stosować olej Shell Rimula R6 ME?

Shell Rimula R6 ME to właściwy wybór dla nowoczesnych, wydajnych jednostek turbodoładowanych i wyposażonych

w chłodnice powietrza doładowującego. Wydajność w zastosowaniach drogowych i transporcie publicznym dowodzi, że olej ten jest doskonałym wyborem dla przedsiębiorstw dysponujących flotą samochodów ciężarowych lub autobusów oraz zapewnia obniżenie kosztów zakupu paliwa oraz serwisowania.

W celu zapewnienia wysokiej wydajności i ochrony najnowszych silników niskoemisyjnych (zwłaszcza jednostek wyposażonych w filtr cząstek stałych) zaleca się stosowanie zaawansowanych olejów niskoemisyjnych: Shell Rimula R6 LM lub LME.