Jump menu

Main content |  back to top

Wiadomości i informacje prasowe

Społeczna kampania ,,Daj się dostrzec"

Group Auto Union Polska Sp. z o.o., organizator sieci niezależnych warsztatów samochodowych EuroWarsztat, wraz z partnerami: Biurem Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji, TRW Automotive Aftermarket, Shell Polska Sp. z o.o. organizuje kampanię społeczną ,,Daj się dostrzec”.
Daj się dostrzec - plakat

Działania prowadzone wspólnie z funkcjonariuszami Policji mają charakter profilaktyczny i edukacyjny.


W zeszłym roku na terenie polski doszło do 11 220 wypadków z udziałem pieszych, w których śmierć poniosło 1 419 osób. Ze względu na te przerażające statystyki pragniemy dotrzeć do świadomości użytkowników dróg, zarówno tych dorosłych jak i dzieci.


Świadomość dotycząca niebezpieczeństwa związanego ze słabą widocznością pieszego na drodze jest nadal zbyt mała, a jesienią szybki zmierzch sprzyja powstawaniu niebezpiecznych sytuacji.


Podczas kampanii funkcjonariusze Policji będą mówić o bezpiecznych nawykach użytkowania odblasków na drodze.

Harmonogram spotkań:

29.10.2012

  • Gdańsk, godzina 9:00 przy Szkole Podstawowej w Tuchomiu, ul. Gdyńska 106, Chwaszczyno 80 – 209.
  • Warszawa, godzina 11:00 ul. Słomińskiego, na wysokości fotoradaru w kierunku Dworca Gdańskiego. 
  • Olsztyn, godzina 12:00 ul. Leonharda, parking przy stadionie.

30.10.2012 

  • Łomża, godzina 9:00, przy Szkole podstawowej w Konarzycach, trasa nr 677. 
  • Częstochowa, godzina 10:00, trasa DK 1 (droga w kierunku Łodzi), na wysokości Tesco. 
  • Katowice, godzina 14:00, skrzyżowanie ulic Korfantego i Gnieźnieńskiej.

31.10.2012

  • Leszno, godzina 10:00, ul. 17-go Stycznia, parking przy stadionie Smoczyka. 
  • Poznań, godzina 14:00 ul. Grunwaldzka, brama główna cmentarza Junikowskiego. 
  • Białystok, godzina 16, trasa nr 19 w kierunku na Zabłudów, przy cmentarzu gminnym.