Jump menu

Main content |  back to top

Najnowsze informacje prasowe

Gwiazda Jakości Obsługi 2016 dla Shell Polska

Warszawa, 15 marca 2016 r. – Shell Polska po raz trzeci został uhonorowany nagrodą Gwiazda Jakości Obsługi. Wyróżnienie to przyznawane jest w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi na podstawie badania opinii konsumentów.
Gwiazda Jakości Obsługi 2016

Przyznanie Gwiazdy Jakości firmie Shell jest rezultatem rzetelnej pracy jej pracowników oraz konsekwencji w stawianiu na jakość we wszystkich aspektach działalności, w tym dbanie o jakość produktów, procesów oraz poziom świadczonych usług. Shell regularnie pyta swoich klientów o opinie dotyczące ich doświadczeń związanych z wizytą na stacji. Odpowiadając na ich oczekiwania, firma cały czas udoskonala swoją ofertę, zachowując profesjonalizm i najwyższe standardy jakości obsługi.

W 2015 roku Shell postanowił wprowadzić zmiany jakościowe na swoich stacjach. Modernizacja dotyczyła wyglądu podjazdów, formatu sklepu, oświetlenia oraz toalet. Zmiana okazała się rozwiązaniem, które docenili klienci. „Kiedy decydowaliśmy się na wprowadzenie dużych zmian na naszych stacjach, nie wiedzieliśmy jeszcze, jak odbiorą je nasi klienci. Teraz, po kilku miesiącach nieustannej pracy nad nowymi formatami, wiemy już, że klienci nie tylko dobrze przyjęli wprowadzone zmiany, ale uznali również, że Shell Polska zasłużył na nagrodę. To dla nas bardzo ważne. Chciałbym serdecznie podziękować naszym klientom za uhonorowanie nas „Gwiazdą Jakości Obsługi” już po raz trzeci – mówi Paweł Odrzywołek, dyrektor działu stacji paliw Shell Polska.

Nagroda dowodzi, iż dbanie o dobro klienta, które jest filarem działań firmy Shell, przynosi rezultaty. Dbałość ta sprawia, że kierowcy korzystający z usług firmy już na podjeździe stacji spotykają przyjaznego i profesjonalnego pracownika, który chętnie podpowie w doborze paliwa, oleju, płynów czy sprawdzi ciśnienie w oponach.  Jak zaznacza Agata Hinc, rzecznik prasowy Shell Polska „Zależy nam na tym, aby na temat wprowadzonych przez nas zmian wypowiadali się nasi klienci. To dla nich pracujemy i ich zdanie jest dla nas najcenniejsze”.

Misją Polskiego Programu Jakości Obsługi jest poprawa jakości obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Od 2008 roku w całej Polsce stale monitorowany jest poziom zadowolenia i satysfakcji klientów z obsługi w firmach z różnych branż. Przez 365 dni w roku konsumenci wyrażają swoje opinie na multiplatformie komunikacyjnej www.jakoscobslugi.pl oraz poprzez aplikację mobilną Premie360. Głosy konsumentów uzyskane tą drogą pozwalają firmom doskonalić jakość obsługi i wychodzić naprzeciw oczekiwaniom klientów.

Shell Polska Sp. z o.o. działa w Polsce od 1992 roku. Działalność firmy obejmuje biznes Retail - sieć stacji i sklepów Shell, łącznie ponad 400 obiektów w całym kraju oferujących pełną gamę usług od sprzedaży paliwa przez myjnie po punkty gastronomiczne i karty paliwowe euroShell, środki smarne a także program lojalnościowy - Shell ClubSmart.  Z początkiem 2013 roku na rozwijający się rynek lotniczy w Polsce wkroczył biznes Shell Aviation. Od 2013 r. Shell Energy Europe Ltd. działa jako jeden z pierwszych podmiotów zagranicznych na rynku hurtowego obrotu gazem. W Zabierzowie koło Krakowa od 2006 roku działa Shell Business Service Centre, które jest jednym z największych centrów operacji dla biznesu działających w Polsce i zarazem jednostką, która wyróżnia się w kraju pod względem zaawansowania wykonywanych zadań i kompetencji pracowników.

Kontakt dla mediów:

Agata Hinc

Manager ds. Relacji Zewnętrznych

Rzecznik Prasowy

Tel.: +48 (22) 570 01 91

Kom: + 48 780015037

e-mail: agata.hinc@shell.com                                          

Więcej informacji o Shell: www.shell.com

Anna Jankowska

Edelman Polska

Tel.: +48 (22) 576 35 55

Kom.: +48 607 035 394

e-mail: anna.jankowska@edelman.com

Narzędzia strony