Jump menu

Main content |  back to top

Najnowsze informacje prasowe

Gwiazda jakości obsługi 2015 dla Shell Polska

Shell Polska został uhonorowany wyróżnieniem Gwiazda Jakości Obsługi 2015.
Gwiazda Jakości Obsługi 2015

Gwiazda Jakości Obsługi 2015

Wyróżnienie Gwiazda Jakości Obsługi zostało przyznane firmie Shell po raz drugi i jest rezultatem konsekwentnej polityki firmy, stawiającej na jakość we wszystkich aspektach działalności, w tym jakość produktów, procesów oraz świadczonych usług. Shell regularnie pyta klientów o ich opinie i biorąc je pod uwagę udoskonala produkty, rozbudowuje ofertę na stacjach paliwowych oraz dba o profesjonalizm i najwyższe standardy jakości obsługi.

- W trosce o klienta dbamy, aby nasza oferta była najlepsza jakościowo, a stacje i ich otoczenie przyjazne - podkreśla Paweł Odrzywołek, Dyrektor Działu Stacji Paliw w Shell Polska. I dodaje: - Niezwykle ważny jest przy tym stosunek do klienta. Szczera życzliwość pozwala budować zaufanie, które procentuje lojalnością, a my robimy wszystko, aby klienci chcieli do nas wracać

Jednocześnie ważnym elementem sukcesu firmy jest innowacyjność. W Shell kierunki rozwoju wyznaczają nowatorskie technologie stosowane w produktach, a także sposób patrzenia na świat oraz metody, przy pomocy których firma stawia czoła globalnym wyzwaniom. 

- W szybko zmieniającym się świecie utrzymanie wysokiego poziomu życia przy możliwie jak najmniejszym wpływie na środowisko naturalne, wymaga nieustannej pracy nad technologiami, którymi już dysponujemy oraz nieprzerwanego poszukiwania nowych rozwiązań – podkreśla Paweł Odrzywołek. 

Misją Polskiego Programu Jakości Obsługi jest poprawa jakości obsługi w Polsce oraz dostosowanie procesów obsługi konsumentów do standardów XXI wieku. Od 2008 roku w całej Polsce stale monitorowany jest poziom zadowolenia i satysfakcji klientów z obsługi w firmach z różnych branż. Przez 365 dni w roku konsumenci wyrażają swoje opinie na multiplatformie komunikacyjnej www.jakoscobslugi.pl oraz poprzez aplikację mobilną Premie360. Głosy konsumentów uzyskane tą drogą pozwalają firmom doskonalić jakość obsługi i wychodzić na przeciw oczekiwaniom klientów. 

Shell Polska Sp. z o.o. działa w Polsce od 1992 roku. Działalność firmy obejmuje biznes Retail - sieć stacji i sklepów Shell, łącznie ponad 400 obiektów w całym kraju oferujących pełną gamę usług od sprzedaży paliwa przez myjnie po punkty gastronomiczne i karty paliwowe euroShell, środki smarne a także program lojalnościowy – Shell ClubSmart. Z początkiem 2013 roku na rozwijający się rynek lotniczy w Polsce wkroczył biznes Shell Aviation. Od 2013 r. Shell Energy Europe Ltd. działa jako jeden z pierwszych podmiotów zagranicznych na rynku hurtowego obrotu gazem. W Zabierzowie koło Krakowa od 2006 roku działa Shell Business Service Centre, które jest jednym z największych centrów operacji dla biznesu działających w Polsce i zarazem jednostką, która wyróżnia się w kraju pod względem zaawansowania wykonywanych zadań i kompetencji pracowników.

Narzędzia strony