Jump menu

Main content |  back to top

Najnowsze informacje prasowe

Płatności mobilne Blik na stacjach Shell w Polsce

Warszawa, 22 czerwca 2015 r. Już od dziś na blisko 360 stacjach Shell klienci będą mogli szybko i bezpiecznie płacić za paliwo i inne zakupy smartfonami z aplikacją powszechnej płatności mobilnej BLIK. Shell to pierwsza sieć stacji paliw w Polsce, wprowadzająca możliwość płatności BLIK w tak szerokim zakresie.

W swojej strategii Shell stawia na innowacyjność i rozwój zaawansowanych technologii, czego efektem są produkty o najwyższych parametrach. Tą strategią firma kieruje się również

w szerokiej gamie oferowanych usług, dbając nie tylko o jakość produktów, ale także

o bezpieczeństwo i satysfakcję klientów odwiedzających stacje Shell w całym kraju. Już dwa lata temu Shell, jako pierwsza firma paliwowa w Polsce, wprowadził płatności mobilne na swoich stacjach, oferując klientom szerszy wachlarz możliwości płacenia za usługi. Już od dziś klienci Shell będą także mogli korzystać na stacjach z wygodnego i bezpiecznego systemu płatności BLIK.  Wdrożenie BLIK na stacjach Shell było możliwe dzięki strategicznej współpracy z eService.

„Cieszy nas fakt, iż udało nam się wprowadzić nowy system płatności BLIK już na blisko

360 stacjach w całej Polsce. Dzięki niemu zakupy na stacjach Shell będą jeszcze łatwiejsze dla naszych klientów.” - powiedział Krzysztof Słowik, Loyalty and Payment Manager w Shell Polska.

BLIK to nowoczesny system płatności mobilnych, z którego mogą korzystać wszyscy klienci bankowości mobilnej Alior Banku, Banku Millennium, Banku Zachodniego WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku (również Orange Finanse), PKO Banku Polskiego oraz Inteligo. Obecnie użytkownicy BLIK mogą korzystać z niego w ponad 50 tysiącach sklepów, kawiarni i innych lokali w całej Polsce.

Aby korzystać z usług oferowanych przez BLIK wystarczy smartfon z zainstalowaną aplikacją mobilną swojego banku – uczestnika systemu. Każda transakcja wymaga podania indywidualnego, sześciocyfrowego kodu, oraz potwierdzenia na telefonie. Dzięki temu płatności BLIK są szybkie i wyjątkowo bezpieczne.

Shell Polska Sp. z o.o. działa w Polsce od 1992 roku. Działalność firmy obejmuje biznes Retail - sieć stacji i sklepów Shell, łącznie ponad 400 obiektów w całym kraju oferujących pełną gamę usług od sprzedaży paliwa przez myjnie po punkty gastronomiczne i karty paliwowe euroShell, środki smarne a także program lojalnościowy - Shell ClubSmart.  Z początkiem 2013 roku na rozwijający się rynek lotniczy w Polsce wkroczył biznes Shell Aviation.

Od 2013 r. Shell Energy Europe Ltd. działa jako jeden z pierwszych podmiotów zagranicznych na rynku hurtowego obrotu gazem. W Zabierzowie koło Krakowa od 2006 roku działa Shell Business Service Centre, które jest jednym z największych centrów operacji dla biznesu działających w Polsce i zarazem jednostką, która wyróżnia się w kraju pod względem zaawansowania wykonywanych zadań i kompetencji pracowników.

Kontakt dla mediów:

Agata Hinc

Manager ds. Relacji Zewnętrznych

Rzecznik Prasowy

Tel.: +48 (22) 570 01 91

Kom: + 48 780015037

e-mail: agata.hinc@shell.com

Anna Jankowska

Edelman Polska

Tel.: +48 (22) 576 35 55

Kom.: +48 607 035 394

e-mail: anna.jankowska@edelman.com

Więcej informacji o Shell: www.shell.com

Narzędzia strony